24 Aralık 2013 Salı

Ateşböceğinin Şarkısı - Kristin Hannah /YORUM/ OKK 22. Blog Tur




Kitap Adı: Ateşböceğinin Şarkısı
Orijinal Adı: Fly Away
Yazar: Kristin Hannah
Çeviri: Solina Silahlı 
Yayın Evi: Pegasus Yayınları
Sayfa: 476
Seri: Ateş Böceği Yolu #2

Serinin Diğer Kitapları:
2- Ateşböceğinin Şarkısı 

Kristin Hannah konu olarak belli bir çerçevede yazar. Aile-Dram türünün başarılı bir temsilcisidir ve aile/dostluk ilişkilerini ele alır. Ancak bu güne kadar devam kitabı yazmayan yazar sevilen kitabı Ateşböceği Yolu'nun devamını getirdi. İlk kitapta ömür boyu dost olan (bana göre öyle olmasa da) Tully&Kate'in hikayesi anlatılıyordu. Kitap aslında Kate'i odak almış, onun hayatına daha fazla yer vermişti. Kate'in perspektifindendi daha çok olaylar. Onun yaşadıklarına, hayatının gidişatına daha fazla şahit olduk. Bu kitapta ise daha çok öncesinde onun tarafından bakamadığımız Tully'i ele aldık.


"Tully ve Kate. Neredeyse 30 yıldır birbirlerinin en iyi arkadaşlarıydı ve Tully olmasa Johnny hayatının aşkını bulamayacaktı."



Ateşböceği Yolu'nda akılda kalan çokça soru işareti vardı. Yazarın devam kitabı yazma ihtiyacını, okurken daha iyi anladım. İlk kitapta Tully'nin tarafında kalan boşluklar doldurulmuştu. -Gerçi ben yine sinir oluyorum kendisine o ayrı - 

Ben kitap boyu da bu yarım kalanları toplamaya odaklandım. 
Marah'ın peşinde sürüklenmek ilgi çekiciydi...  Yine gençliğin dönemsel idollerine göz attık... Ve daha bir sürü şeye.
Ve ilk kitabın belki de en merak ettiğim yarımlığı, Tully'nin annesi Cloud'ın hikayesi... 

Ateşböceği Yolu'ndan daha duygusal ve ağır başlı olan bu kitap türü sevenlere önerilir :) 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder