16 Ocak 2014 Perşembe

Sert Rock - Olivia Cunning - Günahkarlar Turnede #2


P.S.: Tutkulu Notalar gibi Sert Rock'ı da hastane köşelerinde bitirdim :p 

Kitap Adı: Sert Rock
Yazar: Olivia Cunning
Orijinal Adı: Rock Hard
Çeviri: Tuba Özkat
Yayınevi: Ephesus Yayınları
 Sayfa Sayısı: 424
Basım: 2013
Seri: Günahkarlar Turnede #2 // Sinners On Tour #2  

Serinin Diğer Kitapları :
#5 Double Time - Çifte Vuruş -Trey
Edit: #6 Sinners at the Altar
#7 Sinners in Paradise
#8 Sinners Rock the Cradle




Bu seriyi seviyorum. En çok da bir Rock grubunu ve sahne arkası hallerini bu kadar doğal anlattığı için. İçerik uyarımı Tutkulu Notalar yorumumda yaptığım için ayrıntıya inmeyeceğim, +18 olduğunu tekrar belirteyim.
Çeviri ise yine kusursuzdu...
---

"Birilerine sinirli olman, onları sevmeyi bıraktığın anlamına gelmez."
---

İlk kitapta tanıdığımız Günahkarlar'ın lideri ve harika sesiyle hayranlarını çılgına çevirebilen vokalisti: Sed Lionheart. Bunların yanında daha çok Brian'ın sevgililerini baştan çıkartmasıyla ve sert tavırlarıyla tanınır. 

Sed'in aslında neden böyle olduğunu anlamak için bir yolculuğa çıkıyoruz. 
Günahkarlar henüz bu kadar tanınmamışken Sed, Jessica'yla nişanlıdır. Jessica, Hukuk Fakültesini kazanır. Ancak herkesin sorumluluğunu üstlenmeyi görev bilen Sed'in onu okula gönderecek parası yoktur, ayrıca Jessica'dan ayrı kalmak istemez. Jessica'nın hayallerine saygı duymadığı için (Jess böyle anlar) Jess, Sed'i terk eder.  İki yıl boyunca bunu aşamayan Sed de böyle bir hale gelir. 

İki yıl sonra Jess'in okuluna devam etmek için paraya ihtiyacı olur ve oda arkadaşının yardımıyla bir striptiz kulübünde dansçı olarak işe başlar ve Sed'le karşılaşır. Myrna'nın Jess'e asistanlık teklif etmesiyle ikili 2 ay boyunca dip dibe olacaktır. Eski sorunları aşabilecekler mi?
---
Olivia'nın harika bir anlatımı var. Bu kitapta da Günahkarların tur otobüslerine, konserlerine, hatta albüm çalışmalarına konuk oluyoruz. 
İlk kitaba bayılmıştım ancak ikinci kitap onun bir adım gerisinde kalıyor. Bunun nedeni bence ikilinin ilişkilerindeki sorunlar ya da duygulardan çok cinselliklerine odaklanılmasıydı. Evet, kitabın +18 olduğunu ve bir rock grubunu anlattığı için cüretkar olduğunu söylemiştim ancak bu kitapta gerekenden daha fazla ilişki vardı ve bu birleşmelerin ruhu yoktu. Kitapta beni rahatsız eden tek şey buydu. Ve ilk yarıdan sonra bu durum ortadan kalkıyor. Özellikle sonlara doğru harika... 

Bir tarafım Brian grubun romantik prensi, onun kitabı gibi olmasını bekleme; burada lanet olası Sed Lionheart'tan bahsediyoruz. Onun kitabı tabi ki böyle olacak diyor, yazara hak veriyor. Bir yanım ise elinde değil, rahatsız oluyor.

Serinin 3. kitabı, Jace'in hikayesi, Ateşli Bilet de taze çıktı. Geri kalan üyeler içinde en merak ettiğim kişi Jace, sonra Trey. Aslında hepsinin merak edilen bir yönü var. Eric'in de tabi... Bakalım grubun sessiz ama içten bambaşka zevklere sahip küçük adamını neler bekliyor? :)


PUANIM: ♥ 
Kitabı yine blog ikizim Kitap Tutkusu'yla okuduk, onun yorumu için TIKTIK

ALINTILAR
Eric'in, kadınına kur yapmayacağını biliyordu. Eric hayatına fazlasıyla değer veriyordu.
(İşte bu Sed Lionheart ^^)
---
Sed: "Belki o özür dilerse kendini daha iyi hissedersin diye düşündüm. Yani biliyorum, bu fazla bir şeyi onarmaz ama- "
Jess: "İşe yaradı. Daha iyi hissediyorum."
Sed: "O zaman Brian'ın favori gitarına değdi."
"Ne?" Brian bağırdı. "Ona benim gitarımı mı verdin?"
(Kahkaha attım ^^ )


2 yorum:

  1. Çok haklısın seksi sahnelerin çokluğu kitabı düşürdü tabi tavşan hallerinin de bir sebebi vardı o da kitapta :)
    Kızdığımız an toparlayan bizi yine mutlu etmeyi başaran bir yazar var karşımızda. Bu ikiliyi çok bencil bulduğum nalra da yok değil, bunlar yüzünden milletin başına gelmeyen kalmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Bu başlarına ne gelirse gelsin üstesinden cinsellikle gelmeleri bana biraz Eva&Gideon çiftini hatırlattı ama en azından Sed&Jess'in nedeni vardı ve yazar bu kısımları çabuk topladı :) Sonları harikaydı.

      Sil