4 Mart 2014 Salı

Fırsatçı - Tarryn Fisher (Love Me With Lies #1)


Kitap Adı: Fırsatçı
Yazar: Tarryn Fisher
Orijinal Adı: The Opportunist
Çeviri: Meltem Türkmen
Yayınevi: Aspendos Yayınevi
 Sayfa Sayısı: 316 
Basım: Mayıs, 2013
Seri: Love Me With Lies #1


Serinin Diğer Kitapları :
#1 FırsatçıLove Me With Lies 
 #2 Tehlikeli Kızıl / Dirty Red 
#3 Hırsız / Thief

---
Aşk.
Yalan.
Daha çok aşk.
Daha çok yalan.
---


"Ah, sevmekle ilgili sen ne bilirsin ki? Elde etmek için hiç hile yapmadın ki..."


Olivia, Caleb'i çok seviyordu. Sevgisini belki normal olarak göstermekten acizdi ama seviyordu işte. Üniversiteden beri onu elde edebilmek için ve elinde tutabilmek için her şeyi yapmıştı ve hala da yapabilirdi.

Bunlar; yalan söylemek, başkalarını sırtından bıçaklamak, hile yapmak olsa da...

Caleb, üniversitede ilk gördüğünde hoşlanmıştı Olivia'dan, onu elde etmek için fedakarlığa hazırdı...


Son zamanlarda okuduğum en özgün kitaplardan biri diyebilirim bu kitaba. Klişeleşmiş kalıplardan kurtulmuş bir kurgu...

Olivia bu tarz kitaplarda hiç karşılaşmadığımız bir esas kız. O sevdiği adam için her şey yapar. Kötü olabilir. Ben bunu çok sevdim. Daha gerçekçi, daha farklı bir karakter okudum. Esas kız hep canıııımm saf olmalı, iyi olmalı, mükemmel olmalı yanılgısından sizi kurtarıp; bak esas kız böyle de olabilir ki daha da gerçektir! dedirtiyor.
Biraz silkeliyor yani.
Olivia'yı sevdim!
Esas kız üretim merkezinden çıkmamış, organik bir karakterdi.

----
"Bir ilişki özürlüsüydüm. Kimsenin beni incitmeye fırsatı olmasın diye önüme geleni tekmeledim, ittim ve yumrukladım."
---

Caleb için öyle diyemeyeceğim. Kendisi esas oğlan olarak sevilesi, mükemmele yakın, elde edilmek istenecek bir karakterdi.

Kurgu ise gerçekten çoğunlukla özgündü.
Kitapla ilgili 3 büyük tahmin yürüttüm. 2sini blog ikizimle paylaştım. Ve 2 tanesi doğru çıktı. :p (ikizimin yorumu için tıklayın... )
Ki ben tahmin yürütürken hiç elimi korkak alıştırmam :p

Yazarın kalemini sevdim, çeviri güzel, kurgu da beklenmedik ve can alıcıydı.
Kitap flashbacklerle günümüzde ve geçmişte geçiyor.

Farklı bir günümüz romans okumak isteyenlere bire bir ^^

PUANIM: 


"Kaderden nefret ederim. İnsanların huzurla iyileşmesine izin vermeyen canı sıkılmış, küçük, şımarık bir velettir kader."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder