9 Mart 2014 Pazar

Sana Kapıldım - Laurelin Paige (Fixed #1)


Kitap Adı: Sana Kapıldım
Yazar: Laurelin Paige
Orijinal Adı: Fixed on You 
Çeviri: Melek Golden
Yayınevi: Elf Yayınları
 Sayfa Sayısı: 368
Basım: 2014
Seri: Fixed #1

Serinin Diğer Kitapları :
#1 Fixed on You / Sana Kapıldım
 #2 Found in You
#3 Forever with You 
#4 Free Me (Henüz Basılmadı)


---
"Endişe hali için ne söylediklerini bilirsin," diye fısıldadı kulağıma. "Seni izleyen herkesin çıplak olduklarını hayal et."
Kaşlarımı kaldırdım, "Seni ve David'i mi?" diye sordum.
"Hayır, sadece beni ve bu bir emirdir!"
---

Tek cümleyle ifade etsek, kapağı içinden daha da cüretkar bir kitap olurdu herhalde.
Her ne kadar orijinal kapak sevsem de bu kapak bence kitabı tam anlamıyla yansıtmıyor.

Yakışıklı, zengin, ateşli, tabi ki Ceo ve sorunlu bir adam.
Orta sınıf, kendince sıradan ama adamın ilk bakışta ilgisini çekmiş ve tabi ki sorunlu bir genç kız.
Ve oyun gibi başlayan bir ilişki...

Ne kadar bilindik bir kalıp değil mi artık bu türde? Evet!

Ama yazar bu kalıbın içini çok daha orijinal ve beklenmedik bir şekilde doldurmuş. İşte sevdiğim şey bu!

Alayna saplantılı bir aşıktı! Bir kez saplantı yaptı mı sevdiği adamı her yerde takip eder, taciz ederdi. Bu nedenle hakkında uzaklaştırma kararları bile çıkmıştı.

Hudson ise kimseyi sevemezdi ama zoraki evliliğinden kaçmak için iki tarafın da ailesini ikna edebilmek için sevgilisi rolünü oynayacak birine ihtiyacı vardı! Bu kız Alayna olmalıydı! Çünkü zeki ve güzel kızımız çoktan Hudson'ın ilgisini çekmişti bile...

Ortada toplum içinde yaptığı tüm romantik davranışların rol olduğunu, baş başa iken ise kızımızı baştan çıkartmak istediğini, bunun rol olmadığını ama aşkla da karıştırılmaması gerektiğin söyleyen bir adam var! Ve saplantılarını yeni yeni kontrol altına almışken böyle karmaşık sinyallerle ne yapacağını bilemeyen bir kadın!

İşin içine aileler de girince, neler olacak?

Kitabın konusunu ve karakterleri sevdim ama işleyişte eksik ve üstünkörü kısımlar da vardı. Bunların dışında güzeldi!


-Hudson'ın 3 parça takım elbiseleri aşkına ^^
PUANIM:  (3,5'tan 4)
Kitap Tutkusu'nun  yorumu için tıklayın...
Birlikte okuduğumuz diğer arkadaşımız Pudra Tozu'nun yorumu ise ilerleyen günlerde sizinle olacak... 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder