15 Nisan 2014 Salı

Yine Bir Buluşma, Yine Almak İçin Ölünen Kitaplar, Yine Doctor Who ^^



Kitap Tutkusu ve Pudra Tozu'yla sık sık buluşuruz, Fighting!! ikizlerini de hep yanımızda hissederiz :) Yine tüm gün bizim olsun diye kahvaltıda buluştuk ^^ Ve harika bir gün geçirdik. Ama bu seferki pek buluşma yazısı olmayacak gibi. 

İkizim Julia Quinn hastasıdır ve favori yazarlarının kitapları çıktığında hiç beklemez, hemen kitapçıya koşar ve o gün ondan bir daha haber alınamaz :D Çünkü kendini dış dünyaya kapatıp hemen okumaya başlar. Cennet Gibi çıktığından beri başımızın etini yiyordu -_- Artık huzura erelim diye kitapçıya girmiştik ki bu sefer ben kendimi kaybettim *_*


ŞU yazımda bahsettiğim Can Yayınları'ndan çıkan Gotik Edebiyat setini tekrar gördüm çünkü *_*
İndirimi kaçırdığım ve set olarak almaya fırsat bulamadığım için o zamanlar tek tek almaya karar vermiştim. Otranto Şatosu'nu almıştım, sırada Carmilla var ^^


Bunun etkisi üzerimden geçmeden tekrar çarpıldım *_* Daha yüksek voltajda, hemde duble *_*
Biri temel bir rehber, diğeri Karakter ansiklopedisi. Dil İngilizce. Woaww diyorum bu kitaplara. Kendimi ortamdan tamamen soyutlayıp, ayaküstü hemen karıştırmaya başladım. Birlikte karıştıralım mı?


Rehberin içindekiler kısmı ilk doktordan  sonuncuya kadar sıralı. Olayların anlatımı da doktorlara göre.


Her şey nasıl başladı?


Tam anlamıyla bir rehber. Bol bol ve harika fotoğraflarla bezenmiş. 
Şöminedeki kız olayı mı o *_* Eve şömine yaptırtma ve beyaz bir at alma kararı vermeme neden olan bölüm ^_^


Diğer kitaba geçelim. Karakter Ansiklopedisi :)


İçindekiler bölümü oldukça ayrıntılı ve insan/insandışı varlık hepsi dahil bir şekilde türüne göre sıralanmış. Harika!


İnsanlar, künyeleri, kim oldukları. 


Ve yine bolca resimle, ayrıntılı bilgi :)


Ve çok yakında benim olacak, bana raftan göz kırpan Shada *_*



Kısaca, yine kendimi kaybettim :'(  Kendimize gelelim diye Pudra bizi blogunda da yazdığı ve çok sevdiği Origin'e götürdü. Çok hoş bir yer gerçekten ^^ Kahve de çok lezzetliydi... 



9 yorum:

  1. Çok güzel bir gün geçirmişsiniz gerçekten=) Doctor Who ansiklopedisi şahaneymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Buluşmalarımız çok keyifli oluyor. Doctor Who *_* Çok kaliteli bir baskı ve çok ayrıntılı kaynaklar. Kısaca: adamlar yapmış :p

      Sil
  2. Aaah ah insan kitapçıya gider de kendini kaybetmez mi hiç :)
    Ama ben en çok o kahvaltı tabağına bayıldım, diyette olduğumdan sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl kaybeder, hele böyle aşk yaşadığı kitapları da görürse ^^ Hihih, diyet bozacak azıcık şey var, atalım onları da :))

      Sil
  3. Çok özendim ya böyle kitap dolu günler yapmayalı o kadar uzun zaman oldu ki. :) Doctor Who izlemediğim için ona bir şey diyemeyeceğim ama Gotik Edebiyat Set'inde kaldı gözüm. Bende Gece Tabloları var ama hala okumadım. Bi an Gotik edebiyat diye bir kitap var sandım set olduğunu anlamadan ve kalpten gidicektim. :D Sende ki gotikleri beğendiysen onları da alabilirim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım daha da dolu dolu kitap günleri yapacak fırsat bulursun, özleniyorsun ^^ İzlemelisin *_* desem çok mu iddialı olur. Bu konudaki zevkimizin ortaklığından çok beğeneceğine inanıyorum :) Elimde Baskerville olan Sherlocktan ötürü tabi ki var :p Otranto şatosunu en kısa zamanda okuyup yorumlayacağım senin için :) Gece Tabloları çok merak ettiklerimden :)

      Sil
  4. Julia Quinn Cennet Gibi ahh nasılda ilaç gibi geldi ^_^ Yine harika bir gün ve buluşmaydı, İzmir dönüşüü görüşmeliyiz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ara senin yazarlardan birinin kitabı çıkacaksa buluşmam. Yoksa buluşurum :p

      Sil
    2. Ahahah kendimi kapı baca kapatırım :p

      Sil