11 Temmuz 2014 Cuma

Ah Şu Kalbim - Susan Elizabeth Phillips (Chicago Stars #5)


Kitap Adı: Ah Şu Kalbim
Yazar: Susan Elizabeth Phillips
Orijinal Adı: This Heart Of Mine
Çeviri: Selim Yeniçeri
Yayınevi: Pegasus Yayınları
 Sayfa Sayısı: 428
Basım: Haziran, 2014
Seri: Chicago Stars #5  

Serinin Diğer Kitapları: 
#1 It Had to Be You // Aşkta İlk Çeyrek (Phoebe&Dan)
 #2 Heaven, Texas // Kalbinde Bir Yer Aç (Gracie&Bobby Tom)
#3 Nobody's Baby But Mine // Sensiz Olmaz (Jane&Cal)
#4  Dream, A Little Dream // Küçük Bir Hayal Kur (Rachel&Gabe)
#5 This Heart Of Mine // Ah Şu Kalbim (Molly&Kevin)
#6 Match Me If You Can // (Annabelle&Heath)
#7 Natural Born Charmer // (Blue&Dean)



"Sevgilerinin koşulsuz olduğunu kesin olarak anlamanın tek yolu korkunç bir şey yapmak ve hala yanında olup olmadıklarını görmek olmalı."

Molly Sommerville çocukluğundan beri örnek biri olarak bilinirdi. Zihninde çalan yangın alarmı sonucu çılgınca şeyler yapmadığı zamanlarda tabi ki. Kendisine kalan 15 Milyon dolarla tam bir mirasyedi gibi sadece çok kısa bir süre yaşayabilmişti. Yine bir alarm ve tüm parayı bağışlamıştı. Evinin ipotek borcunu bile ödeyebilecek durumda değildi çünkü artık tek geliri yazdığı çocuk kitabı Tavşan Daphne'nin maceralarıydı.
Üstelik ablasının  sahibi olduğu Amerikan futbolu takımı Stars'ın yıldız oyuncusu Kevin'a aşıktı.
Ve yine alarmlar çalıyordu!

Derken kariyerini tehlikeye atacak saçma davranışlar yapan Kevin, cezalı olduğu dönemde Molly'nin karşısına çıkar! Daha doğrusu birbirlerinin hayatlarına dalarlar :p
Olaylar olaylar! :)

Molly'nin duygularına bir göz atalım mı? :p

"Anlayamıyordu. Kevin'a olan aşkıyla -eski aşkıyla- ilgili en nefret ettiği şeylerden biri, onun dünya üzerindeki en sığ adam olmasıydı. Onun için önemli olan tek şey Amerikan futbolu  ve sonu gelmek bilmeyen uluslararası modeller. Onları nereden buluyordu ki? Kisiliksiz.com'dan mı?"

Susan Elizabeth Phillips çoğu kişinin severek okuduğu, hatta kitaplarına aşık olduğu bir yazar. Örnek: Pudra Tozu ve Okuma Seansı ^_^
Bana ise okumak bu birlikte okuma etkinliğimizle nasip oldu.
Molly serinin ilk kitabının esas kızı Phoebe'nin ergen olan :p kız kardeşiymiş.

Kendime Not: Serinin ilk kitabı zaten elimde mevcut, seriye en kısa zamanda en baştan başlanacak!

Çok eğlenceli, doğal, zorlama olmayan, dolu dolu bir hikaye okudum.
Ara ara okumak sorun teşkil etmese de, son zamanlarda 2 kişi etrafında dönen hikayelerin beni ne kadar sıkmış olduğunu da görmemi sağladı bu kitap.

Sadece esas karakterlerin değil, yan karakterlerin de bolca bulunduğu ve dolu dolu anlatıldığı, doyurucu bir okuma süreci geçirdim. Yan karakterler sadece dekordaki bir biblo gibi, bulunsun diye konmamıştı. Hem esas karakterlerin onlarla etkileşimi, hem onların esas karakterlere etkileri anlatılmaktaydı.

Kitapta aşk, aile gibi klasik konuların dışında; ideallerinden asla vazgeçmemek, ancak bazı ideallerin bazı şeylerinde yanında önemi olmadığını görmek, kişisel bazı değerlerin veya handikapların aslında neyi temsil ettiği... Kısaca tüm hayatın dinamiklerine dokunan bir şeyler vardı, kendimce buldum çıkardım :)

Ve bunlar oldukça eğlenceli bir dille anlatılmıştı. 
Kevin ve Molly'nin birbirlerine oyunlarından, Molly'nin kanişine, Daphne ve Benny'ye kadar  yüzde hınzır bir tebessüm oluşturan olaylarla örülü bir roman.

Daphne ve Benny, Molly'nin çocuk kitaplarındaki Büyülü Orman'da yaşıyan bir tavşan ve bir porsuk. Ve kitapta olayların gidişatına göre Daphne kitaplarından ufak bölümlere yer veriliyor. O kadar tatlı ki. Kendimi sürekli Daphne'nin gerçekten kitapları olsa da okusak derken buldum ve her parçanın çizimini zihnimde canlandırdım. Bayıldım onlara!
Molly'nin çoğu zaman ilhamını gerçek yaşamdan aldığını söylemiş miydim? ^^

Susan Elizabeth Phillips'in neden bu kadar sevildiğini anladığım, yazarın kalemini çok sevdiğim ve bana yeni bir yazar kazandıran bu okuma süreci, oldukça kazançlı oldu benim için. 

Günümüz aşk romanlarını seviyorsanız, SEP'e bir şans vermenizi öneririm :) 

PUANIM: 

ALINTILAR:

"Chicago'dan ayrılmadan önce baldızınla konuştum ve bana her şeyin yolunda olduğunu söyledi. Belki de bu sohbeti onun erkek arkadaşıyla yapmalısın. "
"Şu anda erkek arkadaşı olamayacak kadar meşgul."
"Senden gizliyor. Bu yolculuğu bir hiç uğruna yapmışsın. Benny diye bir adamla birlikte."
"Benny mi?"
"Ne kadar süredir birlikte olduklarını bilmiyorum ama baldızının şu anki durumundan onun sorumlu olduğundan şüpheleniyorum."
"Benny onun erkek arkadaşı değil, seni kibirli herif! O lanet olasıca bir porsuk!"

---
Yan karakterlerden bir çift arasında geçen bir konuşma. Üzerinde düşünülesi: 

"Gerek yok. Sana neden çekim duyduğumu gayet iyi biliyorum. Eski bir alışkanlık."
"Ne demek bu?"
"Yani bunu daha önce yaşadım. Alfa erkeği. Sürüye hükmeden aygır. Külkedisi'nin bütün sorunlarını ortadan kaldıran prens. Senin gibi erkekler benim ölümcül zaafım. Ama artık birinin kendisiyle ilgilenmesine ihtiyaç duyan meteliksiz bir ergen değilim."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder