23 Kasım 2014 Pazar

33. İstanbul Tüyap Kitap Fuarı ve Kitap Sihirbazı Alışverişleri


Bir fuar süreci daha geçip gitti. 
Fuar öncesi listeler yapıldı, hazırlıklara başlandı. 
Bu sene çok derinlemesine bir liste yapacak vaktim olmadı malesef :(

Bu sene fuara iki gün gittim. İlki ilk hafta pazar günü Blog ikizim Kitap Tutkusu, Pudra Tozu ve Okuma Seansı'ylaydı. Perşembe günü öğleden sonra Pudra Tozu Ve Kitap Tutkusu'yla 2. kez gittik. 
Pazar günü çok kalabalıktı, hafta içi daha sakin oluyor. İzin aldık işyerlerimizden hafta içi gidebilmek için ^_^
Fuara öğleden sonra gittik çünkü öncesinde Pudra Tozu bizi iş yerinde ağırladı. Çok keyifli vakit geçirdik. Sonra birlikte fuara geçtik. Fuardan sonra ayrılamayıp soluğu Kore Restoranında aldık :) Günü Starbucks'ın yeniyıl kahvelerini deneyerek sonlandırdık. Eve kaçta döndüğümü ne siz sorun ne ben söyleyeyim :D 

Bu sene fuar indirimsizdi. Birazdan bahsedeceğim birkaç istisna hariç çoğu yayıncı %20, %25 gibi komik indirimler yapmıştı. Anadolu Yakasından fuara giden biri olarak gittiğinize değsin istiyorsunuz çünkü o kitapları eve taşımak gerçekten zulüm. Çok üzgünüm ama internetten sipariş verebileceğiniz ve zahmetsizce kapınıza gelebilecekken kitaplar, daha fazla fiyata üstelik onca yol boyu taşımayı hiçbir mantıklı insan istemez. 
Fuar havasını solumak, o kadar kitabı bir arada görmek tabi ki heyecan verici. Ama listemde zaten çok fazla kitap vardı, o nedenle indirimli olanları almaya, diğerlerini sipariş vermeye karar verdim. 

Tam fuar sürecinde de Kitap Sihirbazı 9.90tl kampanyası yapmıştı, fuardan almadığım ve listemde olan kitapları da oradan aldım. Toplamda 10 kitabın siparişini oradan verdim. Şimdi kısaca yayıncılardan bahsedelim. 


Go Kitap hızlı bir giriş yaptı. The 100 ve Yabancı zaten listemizdeydi, Tatlı Şeytan henüz çıkmamış, almak istiyordum :(  Arkadya Yayınları'ndan Gölgelerin Ressamı'nı almayı unutmuşum, internet siparişime ekledim. Sherlock diyor konusunda *_* 
Arkadya Yayınları ve Go Kitap'ın indirimleri güzeldi. Kitaplar 10TL idi.  



Anita 4. Kitap Kaçık Kafe'yi aldım. Camlar Şehri ikizimin hediyesi ^_^ Aldırmadı bana ben alcam diye. Bir de "İkizime en güzel Camlar Şehri'ni verir misin?" demesi beni öldürdü. İkizim bana en güzel kitabı aldı :*


Dex Kitap'ta da çok fazla indirim yoktu. 4tl lik ve 9tl lik birkaç kitap dışında %20 indirim vardı. 9tl olanlardan Meleğin Düşüşü ve Melek'in 2. kitabı Ateş'i aldım. Koruyucu 4tl'ydi şok oldum. Serinin ilk kitabı elimde var, 2.yi de aldım. 


On8 Kitap'tan okuduğum 100 Dünya Üçlemesi'nin son kitabı, Ağaçtaki ve Mevzumuz Derin listemdeki kitaplardandı. Çok yardımcı oldular teşekkür ediyorum.  


Epsilon'u hiç anlamıyorum. Genelde hiç indirim olmadığı için pek uğramam. Bir arkadaşımız için (^_^) Julia Quinn almak üzere uğradık. İlk kez ufak da olsa bir indirim gördüm Epsilon'da. Julia Quinn, Judith McNaught'un bazı kitapları 9.90tl idi. Bir de tanesi 5tl, üç tanesi 12tl diye bir kampanya yapmışlardı. De La Cruz'un diğer 2 kitabı elimde var, olmayan 2 taneyi ve eskiden ilgimi çekmiş olan bir historical olan Gönül Hırsızı'nı aldım. Bir de nihayet Beyaz Düşler'i alarak serimi tamamladım ^_^


Maya Banks'in sadece 3. kitap olan Asla Bir İskoçyalı Sevme fuardaydı. Diğer ikisini internet siparişimde ekledim. Koridor Yayınları'nın da indirimleri güzeldi. 


Fuarda indirimli yayınevlerinden biri de Ephesus Yayınları'ydı. Eksik olan Fatih Murat Arsal kitaplarımı aldım. İki Renk Aşk çıkmamıştı biz gittiğimizde, sonradan Pudram aldı :*
Heidi Betts'in 2. ve 3. kitaplarını alıp serimi tamamladım. 2. yi bir arkadaşımdan alıp okumuştum, elimde yoktu. Ephesus bu sene kupa yaptırmıştı, beyaz rengi de vardı ama ben siyaha bayıldım ^_^


Aspendos Yayınları da en çok indirim yapan  yayınevlerinden biriydi. Yeni kitaplar 10, diğerleri %50 indirimliydi. Tarryn Fisher'ın yeni kitabı der susarım *_*


Nemesis her fuarda dolu kitap aldığım bir yayınevi. Eksik kitaplarımı İzmir Fuarı'nda aldığım için yeni çıkanları aldım. Aranan Aşk Bulundu malesef fuara yetişmemişti.  En merak ettiğim ise Sarah Maclean'in 3. kitabı Temple'ın hikayesi Aşk Affetmez *_* İlk okuyacaklarımdan biri olacak muhtemelen. Nemesis'in indirimleri oldukça güzeldi. 


Yabancı ve Müptela'da indirim yoktu. O nedenle buradaki 5 kitabı Kitap Sihirbazı'ndan sipariş verdim.  Bu sene 3 Türk yazara şans verdim. Kimliksiz merak ettiğim bir hikaye. Selvi Atıcı'nın online hikayelerini senelerdir görürüm. Okumak için indirmiştim ama bir türlü okumak kısmet olmadı. Pudra Tozu'ndan çok duydum sonra, okuma hevesim katlandı. O yüzden aldığım Türk yazarlardan biri oydu. Şahmelek'i sadece kapaktaki kısa cümle yüzünden aldım. Sonra sevdiğim bloggerlardan Büyülü Ayraç'ta yorumunu görünce içime su serpildi. Umarım severim :) 
3. yazar ise bir aşağıda göreceğiniz Postiga Yayınları'ndan çıkan Hissiz. Onu da sadece kapağı için aldığımı itiraf etmeliyim. Bu şekilde ilgimi çektiler. Bu fuarlık yeni Türk yazar kotam bu kadardı. 


Hissiz'den yukarıda bahsetmiştim. Onun için Öl, Akılçelen'den çıkan Benim İçin Öl serisinin Novella'sı. 2,5 nolu novella elimde yoktu, onun dışındaki diğer 3 kitap elimde var. Tess Gerritsen'dan bir önceki yazımda bahsetmiştim. TIKTIK!
Sana Kapıldım'ın devam kitabı Sana Tutuldum da internet alışverişimden. 
İleriden Üçüncü Mezar'ı Doğan'da indirimde görünce aldım.
Gabriel'in Cenneti'ni de internet alışverişimden alarak seriyi tamamladım. 3. kitap çıkmadan 2.yi okumama kararı almıştım artık okuyabilirim. 
Derin Sularla Şeytan Arasında, Parodi'den ilgimi çeken kitaplardan biriydi, onu da aldım ^_^


Sahaflara da uğradım. Rüzgar Gibi Geçti'yi çok severim, kitaplarını da aldım. Danielle Steel'ler Pudram'dan hediye. Canım benden habersiz alıvermiş ^_^
Eksik Agatha Christie'lerimi tamamlamak adına 2 tane de Agatha aldım. 

Böylece alışverişim sona erdi. 


Fuar alışverişim + İnternet siparişim ^_^



Okuma Seansıyla olduğumuzu söylemiştim değil mi? 
Kendisi bize çift fincanları hediye etmişti. Bu da fuar yorgunluğu üzerine kahvem olsun :)

Sevgiler :*

Kitap Fuarları Yazıları:


Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

11 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel kitaplar umarım bu kitapları bende bi ara alır ve okurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım alıp okuma fırsatı bulursunuz :)

      Sil
  2. Uvvv kitap alışverişi yazısı görünce hemen atladım gerçi her yazına atlıyorum ama alışverişi ayrı merak ettim. :D
    Bi' sürü kitap her yer kitap ne güzel. *.* Tüyap'a her sene heyecan yapıp gidiyorum sonra çok indirim göremeyince meh meh oluyorum ama gene de elim boş dönemiyorum. Alışverişin bir kısmını Kitap Sihirbazı'ndan vermekle çok iyi yapmışsın bence zaten Tüyap'tan da baya kitap alınmış. :) Meleğin Düşüşü'nü ben de aldım umarım beğeniriz ya. Bu arada Kurtlara Söyle Eve Döndüm nasıl gidiyor yorumunu merakla bekliyorum. :) Şahmelek gerçekten çok güzeldi, yazını o kısmında adımı görünce çok duygulandım. =,) Umarım en az benim kadar seversin kitabı. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı psikolojideyim fuar konusunda. :) umarım beğeniriz hepsini. Kurtlara selam söyle için yorum gireceğim umarım yakın zamanda. Günler biraz yoğun geçiyor, fuar yazısını yeni yazabildim. :( Aaa çok mutlu oldum. Bu aralar yorumlarda sık sık aklıma geliyorsun mesela http://benherneysemo.blogspot.com.tr/2014/10/cirkinin-asg-elizabeth-hoyt-prens.html?m=1 :) Çok teşekkürler yorumun beni mutlu etti.

      Sil
  3. afiyetler olsun , ve okumalarınız hep keyifli olsun. Fuara bu yıl gidemedim ama geçen yıl aynen devam galiba fiyat konusunda ...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Geçen yıldan daha kötüydü diyebilirim çok rahat.

      Sil
  4. Ne güzel, bir sürü kitap almışsın. Kitaplarını keyifle oku :) De La Cruz'un kitapları seri mi ?








    ne kadar güzel, bir sürü kitap almışsın. Keyifle oku kitaplarını :)





















    Ne kadar güzel, bir sürü kitap almışsın. Keyifle oku kitaplarını :) De La Cruz'un kitapları seri mi? Van Alen Vasiyeti kitabı bende de var ama henüz okumadım. Eğer seriyse iyi ki okumamışım diyorum.













    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; teşekkür ederim. Evet seri, elinizdeki serinin 4. Kitabı :)

      Sil
    2. Yorum yazarken problem yaşadım, o da bir sürü yorum olarak geri dönmüş :( Bu arada iyi ki serinin 4. kitabından başlamamışım :)

      Sil
    3. Fark ettim ama sorun değil silmek istemedim :) bence de 4. Kitaptan başlamak çok sıkıntılı olur

      Sil
    4. İlgin için teşekkürler :)

      Sil