29 Aralık 2014 Pazartesi

Yıldız Avcısı - Claudia Gray (Evernight Akademisi #2)



Kitap Adı: Evernight Akademisi / Yıldız Avcısı
Yazar: Claudia Gray
Çeviri: Sevinç Seyla Tezcan
Yayınevi: Pegasus Yayınları
 Sayfa Sayısı: 310
Basım: Aralık, 2014
Seri:  Evernight #2

Seri Sıralaması: 
#3 Hourglass / Kum Saati
#4 Afterlife
#5 Balthazar


"Bu beni ürküttü çünkü dünyada sevdiğim insanların sadece çok azının yanımda kalabileceklerini öğrenmiştim. (...) Bu yüzden yanımda tutabileceklerimi düşünmeye başladım. Her zaman yanımda kalabilecek bir şey varsa tabi"
"Yıldızlar. Yıldızların her zaman seninle olacağını anladın."
(...) Beni kollarının arasına aldı ve öyle sıkı sardı ki Lucas'ın da sonsuza dek benimle kalacağından emin oldum.

Birinci kitabı okumamış olanların yorumumu okumasını önermem.

Akademide hayat devam ediyor *_*
Lucas'ın ardından Bianca hiçbir şey olmamış gibi davranmalıdır. Öyle de yapmaya çalışır. Lucas'tan gelen notları hemen yakar, hayat normalmiş gibi devam eder. 
Okulda ise insan öğrencilerle, vampir öğrenciler kaynaştırılmak için eşleştirilerek aynı odalara konur. 
Madem akademi vampirlerin bir tür sığınağıdır, neden okul müdiresi Bayan Bethany okula insan öğrencileri de kabul etmektedir?
İşte bana göre kitabın en merak edici sorusu! Lucasla Bianca ne olacak, Balthazar ne zaman Bianca'yı boş verip bize gelecek; gibi soruların yanında en çok ötekini merak ettim. Balthazar da en yakın zamanda gelse fena olmaz gerçi ama *_*
Diğer kitap merak unsurundan çok ters köşeler üzerine kurulmuştu. Magazin programları gibi şok üstüne şok, flash haber üstüne flash haber. Bu ise daha çok sorular ve merak edilen cevapları üzerine kuruluydu, temposu hiç düşmedi. 
Lucas'ın, vampir avcısı Siyah Haç'ın üyesi olduğunu ilk kitapta öğrenmiştik ancak gruba dair çok fazla bilgimiz yoktu. Bu kitapta bu tarz ilk kitapta eksik bırakılan konuları da derinlemesine öğrenmiş olduk.

Zevk alarak okudum.
Hala Balthazar adlı kitabı merak etmekteyim çünkü seride favorim kendisi. *_* 
Serinin kapaklarını ve renklerini de ayrı bir seviyorum.

Sevgiler :* 

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. Yorumu okumadan atladım spoiler almayayım diye. :D Bu seri güzel mi güzelse ben de başlamak istiyorum kapağı ve ismi çok ilgimi çekti. *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapakları çok güzel *_* Vampirler üzerine değişik bir konusu, tarzı var. Genel olarak beğendiğim bir seri. Young Adult bir fantastik ama çok ergence değil. Balthazar uğruna okunur sadece ^_^

      Sil