12 Şubat 2015 Perşembe

Uzun Yağmurlardan Sonra - Bella Andre (The Sullivans #1)


Kitap Adı: Uzun Yağmurlardan Sonra
Yazar: Bella Andre
Orijinal Adı: The Look of Love
Çeviri: Selin Gül Seçer
Yayınevi: Novella Yayınları
 Sayfa Sayısı: Mart 2014
Basım: 331
Seri: The Sullivans #1

Seri Sıralaması:
#1 Uzun Yağmurlardan Sonra / The Look of Love (Chase & Chloe) Chase: Fotoğrafçı
#2 Sonrası Şiir Gibi / From This Moment On (Marcus&Nicola) Marcus: Şaraphane İşletmecisi
#3 Bir Kıvılcım Yeter / Can't Help Falling in Love (Gabe&Megan) Gabe: İtfaiyeci
#4 Gözlerinde Kaybolduğum Gece/I Only Have Eyes For You (Sophie&Jake) Sophie:Kütüphaneci
#5 If You Were Mine (Zach&Heather) Zach: Oto
#6 Let Me Be The One (Ryan&Vickie) Ryan: Beyzbol Oyuncusu
#7 Come A Little Bit Closer (Smith&Valentina) Smith: Aktör
#8 Always On My Mind (Lori&Greyson) Lori: Dansçı
#8,5 One Perfect Night (Noah&Colbie)
#9 The Way You Look Tonight (Rafe&While) Ryan: Özel Dedektif
#10 Kissing Under The Mistletoe (Mary&Lake)
#11 It's Must Be Your Love (Mia&Ford) Mia: Emlakçı
#12 Just To Be With You (Ian&Tatiana) Ian: Ceo
#13 I Love How You Loe Me (Dylan&Grace) Dylan: Tekne Üreticisi
#14 All I Ever Need is You 
#15 -İsimsiz

P.S: 9. Kitaptan sonrası aynı zamanda The Seattle Sullivans serisi adıyla geçiyor. 


Kalbini kaybetmekten korktuğu bir kadına vermişti... 

Chase bir fotoğrafçıdır. Sekiz adet kardeşi olan Chase'in hepsi birbirinden yakışıklı ve güzel geniş bir ailesi vardır. Ağabeyi Marcus'un şaraphanesinde yapılacak çekim için, bir gece önceden yola çıkmıştır. O yağmurlu gecede kenara çekmiş arabada yardıma ihtiyacı olan bir kadına rastlar. Chloe.Yüzü de yaralanmıştır. Chase yardım etmek için Chloe'yi yanında şaraphaneye götürür. Daha ilk görüşte kadından etkilenmiştir. 
Chloe şaraphanede kendini hiç olmadığı kadar rahat hissetmiştir. Ertesi gün yapılan çekimler, Chase'in kocaman ailesi Chloe'ye iyi gelmiştir. Çünkü eski kocasıyla olan sorunları, kimsesizliği derken; böyle geniş ve güzel bir aileye özlem duymaktadır. İkilinin arasındaki tutku dindirilemez hale gelir ancak öncelikle halledilmesi gereken başka duygular vardır... 

Bu kitabı okuyalı bir süre oldu ancak, henüz yorum girebiliyorum. 
Bella Andre merak ettiğim yazarlardan biriydi. 
Öncelikle böyle geniş aileli, her bir kardeşi anlatan serileri seviyorum. Sullivanları da çok sevdim. Ancak Bella Andre'nin iyi bir kalemi olmasına rağmen, bence bir şeyler eksikti. 
Konu güzel, karakterler güzel, serinin oturduğu zemin güzel ancak yetişkin kısmı beni kitaptan soğuttu. Sanırım bunu açıklamam gerekiyor çünkü ben Yetişkin Romanslar da okuyorum. Ama burada yetişkin sahnelerin yoğun olması vs değildi beni rahatsız eden. Güzel bir konunun "ucuz sahnelerle" ucuzlaştırılmasıydı; bir de her sorunun yatakta çözülmeye çalışılması. Rahatsız olduğum tek yan buydu. Kalite sorunu. 

Onun dışında seriyi ve yazarın kalemini sevdim. Diğer kardeşleri çok merak ediyorum. 
Bence yazar umut vadediyor. Serinin gittikçe güzelleştiğini umuyorum. Zaten Novella ışık hızıyla çıkarıyor. *_* 

PUANIM: 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. Merhaba 8 seriyide bitirdim geri kalanı türkçeye cevrildimi bilginiz varmı? Ben bulamadım ama umarım en kısa zamanda çıkar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bildiğim kadarıyla yayınevi Bella Andre'nin de Marie Force'un da ilk 8 kitabının telifini almıştı. İkisi de o şekilde kaldı. Yayınevine mail atabilirsiniz. Umarım çıkar ^^

      Sil