25 Nisan 2015 Cumartesi

2015 - 20. İzmir Kitap Fuarı Ayağıma Geldi :)


Fuar yazısı yazmayı seviyorum. :) Geçen sene İzmir Kitap Fuarı'na gitmiş, canım Pudra Tozu'nun misafiri olmuştum. 2014 İzmir Kitap Fuarı yazımı okumak için TIKTIK!
Bu sene fuara gidemedim, malum iş güç. Ama Pudra Tozu fuarı bana getirdi ^_^
Hiç şikayet etmeden dolu kitap aldı bana, oyy :3



O bana cesaret verdikçe, ben de listemi uzattıkça uzattım. ^^
Kargoyla yolladı kitaplarımı Pudram, kargoyu açınca bir duygulandım, bir duygulandım çünkü Pudram'ın sevgili anneciği kitaplar zarar görmesin diye ikişer üçer poşetlemiş, sarmış sarmalamış, düzgünce dizmişti. ^_^ Oyyy... Kendi de kitap sever olunca böyle oluyor. 



Fuarlarda asla es geçmediğim yayınevlerinden biri Nemesis Kitap. 
Christine Bell'in For Hire serisi ikinci ve son kitabı Kiralık Sevgili'yi aldım.
 İlk kitap Kiralık Eş yorumu için TIKTIK. 
Bu seriyi sevmekle birlikte yazarın Dare Me serisi ilk kitabı Sürpriz Balayı'yı daha çok sevdim. Yorumum için TIKTIK. Christine Bell takip edeceğim yazarlardan biri. 

Sarah Maclean'i gerçekten çok seviyorum. Mükemmel bir kalem. O da vazgeçilmez yazarlarımdan biri. Serinin son kitabıyla kumarbazlarımıza veda ediyoruz.
İlk kitap İntikam Ateşi yorumu için TIKTIK.
İkinci Kitap Geçmişten Gelen Mutluluk yorumu için TIKTIK.
Üçüncü kitap Aşk Affetmez yorumu için TIKTIK.

Kat Martin'in ise gerçekten farklı bir kalemi ve konu seçimi var. Seven de var sevmeyen de. Kalıp historicallardan sıkıldıysanız hoş bir değişiklik olacaktır. Kolye üçlemesi ikinci kitap Şeytanın Kolyesi de aldıklarımdan biri oldu tabi ki. 
Kolye Üçlemesi ilk kitap Gelinin Kolyesi yorumu için TIKTIK.
Kalp (Heart) serisi ilk kitap Kalpten Kalbe yorumu için TIKTIK
Kat Martin'le röportajımı okumak için TIKTIK. 

Shannon Stacey ve Victoria Michaels'in ise ikinci kitapları oldu aldıklarım :) 
Harika görünüyor hepsi birlikte *_*




Fuarlarda kitap almayı sevdiğim bir diğer yayınevi ise Aspendos Yayınevi. Aspendos boşladığı historicallara yeniden bir ışık yakıp Koruyucu'yu çıkardı. Hayallere Dokunmak, Sınırları Zorlamak adlı kitabın devamı. Diğer yazarları ise denemek istiyorum. 



Koridor Yayınları'nın tatlı yazarlarından Pamela Clare'ın bize göre yeni serisinin ilk kitabı. 
Kapağı ve konusu ise harika!


Ephesus Yayınları'na gelelim.
Kötü Çocuk henüz çıkmadan birkaç alıntısını görüp almaya karar vermiştim. CNR'da biz fuardayken kitap henüz çıkmamıştı. Şimdi elime fırsat geçti, deneyeceğim.
Ejder serisini tamamlamaya da devam. 


Epsilon Yayınları'nda yine bazı kitaplarda tane 5 TL, 3 kitap 12 TL kampanyası varmış. İlk iki kitap o kampanyadan. Üçüncü kitap ise başka bir stanttan. Bendeki Yatağımdaki Serseri ikinci el olduğu için durumu oldukça kötü. Pudra başka bir stantta rast geldiğinden bahsedince almak istedim. Süper oldu. 
 Fuar alışverişim böylece tamamlandı. 

Bunun dışında,


Geçenlerde Pudra'yla buluştuk. Kitapçılara da uğramadan edemedik tabi ki. 3 kitap 20 TL idi. Kendime iki kitap, çok sevdiğim bir arkadaşıma da 1 kitap aldım ^_^ Yani seri tamamlamaya devam.
Onları da buraya ekleyeyim dedim. 

Gelelim gelenekselleşen toplu görüntümüze: 



İşte bir fuar da böyle geçti. Ben gidemesem de Pudram ve anneciği sağolsunlar, fuar ayağıma geldi. ^^ Mutluluk, mutluluk... :) 


Kitap Fuarları Yazıları:

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. oooo piyango çıkmış gibi ,her biri ayrı bir seyahat olacağına göre keyifli yolculuklar olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın arkadaşlarının varlığı en güzel piyango ^_^ çok teşekkür ederim :)

      Sil