1 Aralık 2015 Salı

Tatlı Hesaplaşma - Wendy Higgins (The Sweet Trilogy #3)


Kitap Adı: Tatlı Hesaplaşma
Yazar Adı: Wendy Higgins
Orijinal Adı: Sweet Reckoning
Çeviri: Bige Turan
Yayınevi: Go! Kitap
Sayfa Sayısı: 440
Basım Tarihi: 2015
Seri Adı: The Sweet Trilogy #3

Seri Sıralaması:
#4 Sweet Temptation


Sadece unutma, yüreğini koyduğun her şeyi başarabilirsin. Senin için her şeyi yaparım, Anna. Elimde olsa senin için savaşırdım.

Yasal Uyarı: Yazı, kitap arkası yazısından daha fazla spoiler içerMEyecektir! ^^ Ancak ilk kitabı okumayanların yorumumu okumasını önermem, en azından ilk paragrafı. 

2. kitabın sonunda Anna'nın artık iblisleri dünyadan kovacak nefil olduğu kesinleşmiştir. Bir yandan dükleri şüphelendirmeden müttefik toplamaya çalışsalar da artık çok geçtir.
Dost düşman birbirine karışmışken kaygan zemindeki Anna ve müttefiklerini daha da zor günler beklemektedir. 
Büyük savaşta erdem kılıcını kullanmak zorunda olan Anna'nın kendini ve yüreğini saf tutması gerekmektedir, ancak yanı başında Kaidan Rowe gibi biri varken bu çok zordur. Ki Kaidan'ın babasının yaptırımları Anna'yı çok tehlikeli bir ikilemde bırakacaktır.
Diğer nefilimlerin de hayatlarında büyük savaş dışında bir sürü çalkantılı olay olageliyordur. 
Dükler gelen fırtınanın farkındayken kazanmak çok zor olacaktır. 


Kaidan'ın ağzından anlatılacak kitabı saymazsak bu kitap tam olarak olayların bağlandığı kitaptı. Bu yüzden büyük heyecan ve önem teşkil ediyordu. 
Kitap boyunca heyecan hiç dinmedi, aksine artarak devam etti. 
Sona yaklaştığımızda taşikardiden gitmek üzereydim :p

Benzer türdeki kitapların sonunda yazarların gereksiz dram yaratmaya çalıştığı bir gerçek. Örneğin Hush Hush serisini severek okumuştum ama Final isimli serinin son kitabının tam bir facia olduğunu düşünüyorum. 
O yüzdendir ki serinin kendisi kadar koyduğu nokta, olayları nasıl bağladığı da oldukça mühim. 
Bu kitapta her şey en ufak ayrıntısına kadar o kadar mantık çerçevesindeydi ki iyi de kötü de olsa olaylar tamamen kitabın gidişatına uyuyordu. 
Ben bu son kitabı da çok beğendim, çok da etkilendim. 


Genelde yazarların eklediği bonus bölümleri pek sevmem. Bunda ise beni kalbimden yakaladı.
Yazarın serinin kendisine yakışan bir son kitap yazdığını düşünüyorum. 
En çok da gerçek hayattan çözüm alan kısımları hayranlıkla okudum.
Bu seri yeri ayrı serilerden biri olarak yerini aldı. 

Kaidan'ın ağzından yazılan kitabın ardından genel bir seri yorumu da yapacağım. 
Sevgiler :* 

PUANIM:


Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

7 yorum:

  1. Blogunuz gercekten cok iyi böyle kitap severleri gördüğüme seviniyorum. Takibinizdeyimmmmm

    YanıtlaSil
  2. Bu serinin ilk kitabını okumuştum sevmiştim ama devamını getirmedim okumak isteyipte yarıda bıraktığım bir seri :) senin yorumunla heyecanım tekrar geldi en kısa zamanda okunacaklar arasında tekrar yerini aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kitabı sevdiyseniz eminim devamını de beğeneceksiniz. Çok uzun sürmeyen az ve öz bir seri, ben severek okudum. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu kitabın ikisininde okudum üçüncüsüne baktım ama bulamadım:(

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabın ikisininde okudum üçüncüsüne baktım ama bulamadım:(

    YanıtlaSil