3 Şubat 2016 Çarşamba

Kiralık Sevgili - Christine Bell (For Hire #2)



Kitap Adı: Kiralık Sevgili
Yazar Adı: Christine Bell
Orijinal Adı: Guardian For Hire
Çeviri: Pınar Polat
Yayınevi: Nemesis Kitap
Sayfa Sayısı: 303
Basım: Mart 2015
Seri Adı: For Hire #2

Seri Sıramalası:



"Yapmadığın bir şey için kendini suçlamak nasıl bir şeydir, biliyorum. O yoldan ben de geçtim. 'Ya öyle olsaydı? Ya böyle olsaydı?' yolundan... Bu bir yanılgı; çünkü her şeyi doğru yapmış olsaydın bile başka şeyler sonucu etkilerdi. Ne olacağını bilmenin imkanı yok." 

Bir serinin daha sonuna geldik. Zaten iki kitaplık mini minnacık bir seriydi. 
Lindy&Owen'ın gittikleri çiftler için bir nevi ilişkilerini tazeledikleri otelde tanıştıkları, 
otelin psikologu Sarabeth'in hikayesiydi. 
Açıkçası ben Owen'ın kız kardeşinin hikayesini de okumak isterdim :)
---

Sarabeth'in son çalıştığı yer insanlara şantaj yapmak için kurulmuş paravan bir yerdir. Sarabeth henüz bunun şokunu atlatamamışken eski çalışma arkadaşları bir bir öldürülmeye başlar. Sarabeth'in can güvenliğinden endişelenen arkadaşları Lindy&Owen onu koruması ve bu kişileri öldürenler bulunana kadar saklaması için Owen'ın arkadaşı Gavin'e koşarlar. 

Gavin, Sarabeth'i başta tehlikede olduğuna ikna edemez. Sarabeth şu şekilde ikna olur: 

"Benimle gelmek istemedi; beni başından def etmek istedi. Neyse ki biz dışarı çıkarken arabası havaya uçtu da, o da fikrini değiştirdi." 

Gavin, Sarabeth'i kendi kale gibi korunaklı evine götürür, kılık değiştirmesine,
 bazı taktikler öğrenmesine yardımcı olmaya çalışır. 
Büyükanne ve büyükbabası tarafından para içinde ama sevgisiz bir prenses olarak büyütülen otel varisi Sarabeth'le, şimdi parası olsa da bir hayat kadınının oğlu olarak çalarak karnını doyurmuş Gavin'in arasında karşı konulmaz bir çekim vardır. 
Sarabeth bunu zor durumdayken Gavin'le aynı yerde kapalı kalmasına bağlamaya
 çalışsa da işler öyle ilerlememektedir.
 Bir yanda bunlar olurken diğer yanda Sarabeth'in peşindeki adamların alelade insanlar olmadığı çıkar ortaya. İşler çok büyüktür... 

Christine Bell'in kalemini seviyorum. Takip ettiğim yazarlardan biri. 
Bu serinin ilk kitabı Kiralık Eş daha çok beyaz dizi havasındayken bu kitap daha farklıydı. 
Hikayeyi, karakterleri sevdim. Gavin'i de Sarabeth'i de. Gavin'in iş ortağı Maddy de çok tatlıydı. İlk kitabın karakterleri de vardı. :)
Sarabeth'in büyükanne ve büyükbabasından ise nefret ettim -_- 
Zerre sevgi, ilgi yoktu torunlarına karşı. Kızın hayatı tehlikede onlar gazetecileri, 
haberleri düşünüyorlar -_- 

Kitapta sevdiğim çok güzel göndermeler vardı. Notebook göndermesinde bolca kıkırdadım, 
CSI göndermeleri hoşuma gitti. Ben CSI serisinin sadece Miami ayağını izlemiştim. 
Hazır Cyber sezonu başlamışken de Las Vegas'tan yeniden başlamıştım. İlk sezonu bitirmek üzereyken bunu görmek çok hoşuma gitti. :) Elimde bir de kitabı var umarım yakın zamanda yorumlarım. 
Ama ama favorim Gavin'in Sarabeth'e aldığı kitaplardı. Evde mahsur kalınca okuması için aldığı kitaplar: Aşkın İlk Yolculuğu, İhtirasa Teslim ve Kitty'nin bozuk saati. Sarabeth içlerinden okumak için bir korsan kitabı olan Benedict ve Jasmine'in hikayesi İhtirasa Teslim'i seçiyor. Kitabın kapağın da bizim tarihi aşk romanları gibi gömleğinin yakası açık kaslı korsan var. Bayıldım bu ayrıntıya.

Güzel bir kitaptı, severek okudum, gece okuması yaptım hatta. :) 
Ama bir şey eksikti.  Bilmediğim bir şeyin eksikliğini çektim. 
Daha fazla aksiyon bekliyordum belki de bilmiyorum. 
Onun dışında sevdim. ^^ Bir süredir pek kitap okuyamadığım için de iyi geldi. 

PUANIM: 
3,5'tan 4 ^_^



 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder