11 Şubat 2016 Perşembe

SevgilimiBuldum.Com - Christine Bell (Dare Me #2)


Kitap Adı: SevgilimiBuldum.Com
Yazar: Christine Bell
Orijinal Adı: Down And Dirty
Çeviri: Pınar Polat  
Yayınevi: Nemesis Kitap
Basım: Temmuz 2015
 Sayfa Sayısı: 253
Seri: Dare Me #2

Seri Sıralaması:
#2 Sevgilimi Buldum.com / Down And Dirty (Cat Thomas&Shane Decker)
#2,5 Down The Aisle ((Lacey Garrity&Galen Thomas)
#3 Çapkın Düşler / Down on Her Knees (Rafe Davenport&Courtney DeLollis)




Cat ve Shane çocukluk arkadaşıdırlar. Shane daha çok ağabeyiyle arkadaş olsa da, çocuklukları bir arada geçmiştir. Shane, Cat'le birlikte olmayı kafaya koyarak, işini bırakıp geri döner, Cat ise evlenip çocuk sahibi olmaktan ölesiye korkmakta, bunları reddetmektedir. Ciddi ilişkilerden kaçmaktadır. Bir sürü adamla sevgili olsa da hepsinde birer kusur bulmayı başarır ama iş çocukluk aşkı Shane'e gelince adam sanki kusursuz gibidir. 
Üstüne Shane girdikleri iddiayı kaybedince, Sevgilimibuldum.com isimli internet sitesinden birileriyle Cat'in koçluğu altında çıkması gerekmektedir. Ama Cat o kadınları ölesiye kıskanıyordur. 

-

İlk kitabın erkek karakteri Galen'ın kız kardeşi Cat'in hikayesiydi SevgilimiBuldum.Com.
Sürpriz Balayı'nda Cat'i ne kadar sevdiysem, bu kitapta da o kadar soğudum. 
Erkeklerde kusur bulma ve bağlanmama sorunları o kadar temelsiz ve saçmaydı ki, bu mu yani dedirtiyordu. Bu da Cat'e bir şeyleri bahane olarak kullanıp sık sık sevgili değiştiren biri imajı veriyordu. Bu yönünü sevmedim. İlk kitaptaki Cat'i aradım hep. 

Shane ise belki de Christine'in erkek karakterleri içinde en çok öne çıkandı, her kadının isteyeceği türden biriydi. İlk kez bu kitapla tanımama rağmen çok sevdim. 

Kitabın bir diğer güzel yanı da bu tarz kurgularda genelde bağlanma sorunları yaşayanlar erkeklerken, bunda kadının olması, erkeğin onu kazanmaya and içmiş olmasıydı. 
Kitabın bu yönü de hoşuma gitti. 

Tam bir Christine Bell kitabıydı diyemesem de güzel bir kitaptı. 

Christine Bell'in okumadığım bir tek Çapkın Düşler isimli kitabı kaldı. Ama okuduğum dört kitabı içinde favorim Sürpriz Balayı oldu. Belki de o kitabı uzun süre kitap okuyamadıktan sonra okuduğum içindir bilemiyorum, ama hâlâ favorimdir. ^_^
Çapkın Düşler'i ise çok bekleteceğimi sanmıyorum, bakalım fikrim değişecek mi? :) 

PUANIM:

 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder