30 Ağustos 2012 Perşembe

Harlequin - HANIMELİ KOKUSU - ELIZABETH ROLLS


Şu iletiyle yayınlanan ankete katılmıştım...


"Değerli Okurlarımız, Dr. Heather Schell’in, George Washington Üniversitesi'nde sürdürmekte olduğu araştırma çalışmasına katkıda bulunmak için aşağıda link i bulunan ankete katılmanızı rica ediyoruz. Bu çalışmanın amacı, Harlequin okurları hakkında daha fazla bilgi ve özellikle de bu okurların, Harlequin kitaplarındaki karakterler hakkında ne düşündükleri konusunda bilgi edinmektir. Dr. Schell, bu çalışmaya katılmanızdan dolayı size teşekkür etmek adına, aranızdan 50 kişiye hediye olarak yeni çıkacak Stars of Romance veya Historical  serisinden seçeceğiniz bir Harlequin kitabı gönderecek. Lütfen Dr. Shell’in anket girişindeki açıklamasını dikkatlice okuyunuz. Katılımız için şimdiden teşekkür ederiz. Harlequin Türkiye"



O şanslı 50 kişiden biri olmuşum ancak anketi uzun zaman önce oyladığım için çekilişi takip etmemiştim. Sabah kargo geldiğinde açıkçası şaşırdım da bir yandan. Elime aldığım  an kitap olduğunu anladım ve hemen açtım :) Elimde bir Harlequin tutuyordum :)



Kazandığım kitabım iseeee: Hanımeli Kokusu - Elizabeth Rolls



Konusu ise şöyle: 



HANIMELİ KOKUSU - ELIZABETH ROLLS




Christiana Daventry sokağa atılmaktan kurtulmak için ne gerekiyorsa yapmak zorundaydı... Çekici, ama bir o kadar da kendini beğenmiş Lord Braybrook’un teklifini kabul etmek de buna dâhildi.

Braybrook Vikontu Julian Trentham’ın ise, acil olarak bir mürebbiye ve refakatçiye ihtiyacı vardı.
Christiana Daventry, inatçı ve dirayetli yapısıyla, bu iş için çok uygun g

örünüyordu. Ve Julian, gözlüklerinin ardına saklanmış farklı renklerdeki gözleri, yumuşak kahverengi saçları ve üzerindeki elbisesiyle, tanıdığı hiç kimseye benzemeyen bu kadından gözlerini alamıyordu...


Kitabın çevirmeni tarafınfan düzenlenen videosunu mutlaka izleyiniz...







Video'yu da çok başarılı buldum bu arada :) Ayraçlar ise tek kelimeyle MUH - TE - ŞEMMMM... Bayıldımmm :) Çok hoş bir sürpriz oldu bu...



2 yorum:

  1. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçi oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim beril :) Hemen iade-i ziyarette bulunacağımmm :)

    YanıtlaSil