8 Ekim 2012 Pazartesi

Yeni Aldıklarım

Bugün sonu hazinli ve yağmurlu bitse de ( hazin kısmı benim için değil kuzenim için geçerliydi gerçi :) bugün alışverişe gittim... Bugünün ganimetlerine şöyle bir bakalımmm :)



 İlk olarak termos bardaklardan aldım. Önümüz kış... Bardaklara sarılıp, keyifle uzun uzuuun sıcak bir şeyler içmek isteme zamanları :)  Evde iki tane termos bardağım daha olsa da bir kupa bağımlısı olarak, termosları da çok seviyorum. Bunun da rengi ve deseni çok hoşuma gitti...  Şekilde de görüldüğü gibimmm: 



Rengini çok beğendiğim gül kurusu bir oje aldım... Aslında çok fazla oje süren ya da renk renk ojeler süren biri değilim, genelde kırmızı ve bordonun tonları ve french seviyorum. Bu tona da bayıldım, içimde kalmasın diye alıverdim... 

Veeee assolistimiz olarakk Candace Camp'in Söz Dinlemez Kalbim  kitabını da almış bulunmaktayım. Bu serinin ilk kitabı Aşk Engel Tanımaz'ı da severek okumuştum. Bu kitabı okuduğumda ondan da bahsederim... Çok hoş bir konusu var. Çöpçatanımız Francesca harika bir karakter... Onu özledim sanırım :)

Kitabın konusu ise şöyle... 

Leydi Irene Wyngate asla evlenmeyeceğine dair yemin etmiştir bu yüzden sert diliyle taliplerini kendisinden uzak tutar. Ancak korkutmayı başaramadığı tek bir adam vardır: Radbourne Kontunun vârisi; Gideon Çocukken yuvasından koparılıp Londra sokaklarında büyüyen genç adam, tam ailesiyle tekrar bir araya geldiğini düşünürken görkemli balo salonları yerine, kumarhanelerde kendisini daha iyi hissettiğini anlar.

Irene, Gideona karşı ilgi duymamaktadır, en azından Çöpçatan Francesca Haughstona, Gideonu evlilik için adam etmesi konusunda yardım isterken böyle söyler. Çünkü esrarengiz bir geçmişe sahip olan genç adam, tam bir serseridir. Yakışıklı bir serseri! Irene, istemeden de olsa yavaş yavaş genç adama âşık olmaya başlar. Bununla birlikte, karanlık aile sırları da gün ışığına çıkar. Tüm bunlar, genç âşıklar için yıkıcı sonuçları da beraberinde getirir.

İhtiraslı aşklarla bezenmiş, sürükleyici bir hikâye.
-Publishers Weekly


İşte böyle... :) Yağmurlu ve muhteşem bir sonbahar akşamından sevgilerle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder