3 Ocak 2013 Perşembe

Zoraki Koca Şahane Gelin 1 - Fatih Murat Arsal




Kitap Adı: Zoraki Koca Şahane Gelin 1
Yazar: Fatih Murat Arsal
Format: E-book
Yıl: 2011
Sayfa Sayısı: 341
Tür: Günümüz Aşk

Osman iş için gittiği doğuda karda kışta alkollüyken genç bir kıza çarpıp onu hastanelik etmiş olabilirdi. Tamam, kendini suçsuz görmüyordu zaten. Ama kızın babasının bölge savcısıyla falan da bir olup adamı hapse attırmakla tehdit ederek kızını Osman'a yamamasına ne demeliydi?

Osman mecburiyetten bunu kabul etti, karısını hastanede gördüğünde eli yüzü şiş ve morluk içinde çirkin mi çirkin biriydi. Babasının onu böyle evlendirmeye çalışması normaldi. Hele de Osman'ın çok zengin olduğu da düşünülürse, bundan iyisi olamazdı... 

Dönüş yolunda yüzüne bile bakmadığı karısının bütün ilgiyi üstüne çektiğini gören Osman, Gülay'ın yüzüne baktığında şoka uğrar. Nerede hastanedeki kız, nerede bu uzun boylu, dünya güzeli, doğal kızıl saçlı afet... 

Osman ister istemez kızdan etkilense de kendisine yapılana inanılmaz öfkelidir... Olaylar böyle devam eder gider...

Osman, bir Fatih Hoca klasiği olarak uzun boylu, esmer, yapılı ve zengin biri. Gülay ise doğal kızıl saçları ve kusursuz fiziğiyle tam bir afet. Ama onu çekici kılan görüntüsü değil, efendi, dingin ve sabırlı biri Gülay. Kimseyi kırmak istemeyen, Osman'a hak veren ve onun herkesin içinde kendini rezil etmesine de göz yumacak kadar kocasını yücelten bir kadın... Yani sevilesi... Osman'a ilk sayfalarda hak vermekle birlikte, bazı yerlerde inanılmaz odunlaştığını da itiraf etmek lazım... 

Önceki yazılarımdan birinde Fatih Murat Arsal'dan bahsetmiştim. Günümüz Aşk türünde yazan en sevdiğim Türk yazarlardan biri kendisi... 2 tane basılmış kitabı ki 3. kitap Yalnız Gözlerin İçin çıkmak üzere 7 tane e-book formatında kitabı var, 8. e-book ise Zoraki Koca Şahane Gelin 3 adıyla yazılma aşamasında. Bölümler yazarın facebook sayfasında günlük olarak yayınlanıyor. Beni Bırakma'dan sonra böyle günlük bir hikayeyi özlemiştik... :) (E-book şeklindeki kitaplara yine yazarın sayfasından ulaşabilirsiniz.)

Yazımda kitapları yeniden okuyacağımı belirtmiştim. Normalde gürültü beni etkilemez ama yine de gece okuması yapmayı seviyorum.  El-ayak çekilince e-book reader'dan kitap okuması da daha pratik oluyor. 2 gecelik kısa okumalarla ilk kitabı hemencecik bitirdim yeniden... 

Fatih Hoca'nın kitaplarındaki ayrıntıları da seviyorum ve bu ayrıntıların gerçekle uyuşmasını. Örneğin, karakterlerin gittikleri, yemek yedikleri yerlerin ayrıntılarına kadar vermesi ve bu yerlerin gerçek olması... 

Son çıkan kitap Seni Sevmek İstemedim'i geçen yıl okumuş biri olarak yazarın kalemini inanılmaz özlemişim, iyi geldi... :)

Puanım:  

Alıntılar: 

Erkekler  biraz kördür. Görmektense duymayı yeğlerler... 

---

Bana bir an çok yakınsın, bir an çok uzak! Bir an harika bir sevgilisin, bir anda en büyük düşman!

---

Adamın sözleri ister istemez Gülay'ı yaraladı. Demek ki kocası gerçekten de bebeğe önem vermiyordu. Ya onu aldırmasını isterse? (...)
(Osman annesine telefonda Gülay'ın hamile olabileceğini söyler.)
Osman: "Çok sevindi. Söylemeseydim daha iyiydi. Eğer hamile değilsen üzülecektir." (...)
"Seni zor durumda mı bıraktım?"
"Doğrusu... evet!" dedi kocası. "Bu durumda hamile değilsen..." Alayla gülümsedi. "... hamile kalıncaya kadar  yeniden denememiz gerekecek!"




7 yorum:

  1. İlk FMA romanın :) Çok büyük bir merakla okumuştum :)Osman'ı çoğy zaman pataklayasım gelmişti :D

    YanıtlaSil
  2. Benim de ilk FMA romanımdı :) Osmana ilk 10 sayfa falan hak vermiştim galiba, sonra gerçekten dayağı hak etti... Çok akıcı bir dili var, okutuyor kendisini :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle :)) İsimler yabancı olsa ve yazarını bilmesem kesin yabancı bir kadın yazardır derim. Yazarın yazım tarzını beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle derdim sanırım :) Türk isimleriyle, ülkemizden mekanlarla nasıl olacağını merak etmiştim açıkçası çünkü okuduğum çoğu kitapta yadırgamıştım ama Fatih hocanın kitaplarında bu olmuyor :)

      Sil
  4. ilk okuduğum FMA kitabıdr hepsini okudum en cok bunu ve yalnız gözlerin için olan kitabını sevdm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favorim de Zoraki Koca 2-yemin ve anlaşma :)

      Sil
  5. ilk okuduğum kitabıdr FMA ın hepsinide okuma fırsatım oldu en cok ta sahane gelin ve yalnız gözlerin için kitaplarını sevdm :)

    YanıtlaSil