21 Mayıs 2013 Salı

Supernatural 8. Sezon





Bir önceki yazımda -ki sanırım daha 8 bölüm yayınlanmıştı- Supernatural'ın inanılmaz ruhsuz gittiğinden bahsetmiştim. 7. Sezon ortalarındaki konu ve heyecan eksikliğinden ziyade bu sefer konular çok etkileyici olmasına rağmen oyuncuların ruhsuzluğu sorundu bana göre. Bundan bahsedip sezon sonunda dizinin beni utandırmasını istediğimi söylemiştim. Aynı 7. sezonun da sonunda toplaması gibi. 

Önceki Yazımı BURADAN Okuyabilirsiniz...

Konudan ufacık bahsedersek ilk yarıda önceki yazımda anlattığım gibi Purgatory muhabbetleri vardı, malesef baymıştı. 2. yarıda ise bazı tabletler bulunmuştu, Tanrı'nın yazıcı meleği Metatron'a yazdırdığı. Biri şeytan, diğeriyse melek tabletiydi. Ve şeytan tabletinde cehennemin kapılarının nasıl kapatılacağı yazılıyordu... Ve Dean&Sam cehennemin kapılarını kapatmak için çabaladılar. Bazı testlerden geçmeye çalıştılar... Sonucu tabi ki söylemeyeceğim :)

8. Sezonun 2. yarısında dizi kendini inanılmaz topladı. Charlie gibi eski sezonlardan sevilen karakterler  yeniden diziye dahil edildi. Castiel ve Crowley yine izlenmesi harika karakterler olarak diziye renk kattılar. Dizi   Supernatural'e yakışır bir şekilde bitti diye düşünüyorum ve ben sezon finalinden çok etkilendim. Sanırım böyle biteceğini kimse tahmin edememiştir, çok sürpriz bir finaldi bana göre. Bizim mimlediğimiz kötüler Crowley ve Naomiydi. Özellikle son sahne beni benden aldı ama spoilr vermek istemiyorum. 8. sezon çok donuk başladı ama harika bitti, ters köşe yaptı ve ben kendimden geçtim. :p "İşte Supernatural bu!" dedirtti yine bana :) Final bölümünü 2 kere izledim. 9. sezon baştan sona SPN tadını verecek şekilde gider :) 


9. sezon gelmez artık bu heyecanla... Ben de o nedenle  BURADAN gün saıyıyorum... 9. Sezonun ana konusunun melekler olacağı da sezon finalinde kendini belli etti. 



 Biraz da resimlerden gidelim:


 Burada da tüm sezonların özetlerine bakıyoruz :)
Sezon 1:Babam nerede?

Sezon 2:Sam'in nesi var?
Sezon 3:Asla ruhunu satma!
Sezon 4:Kahrolası şeytan kanı!
Sezon 5:Bu Kıyamet, sürtük!
Sezon 6:Neler oluyor?

Sezon 7:Herkes ölür...
Sezon 8:Cass'e ne oldu? (Aslında çok da uygun bir isim var da spoiler olur :)




  Umarım bu üçlü 9. sezonda da bizi bırakmaz... 



 Bir tek abim olsun bana bir şey olmaz ;)



 Ve son olarak favorimmmm!!! :)




"Finaller cehennemdeymiş gibi mi hissettiriyor?

Bir Castiel al.
Castiel seni sımsıkı tutacak ve cehennem azabından kurtaracak."

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder