15 Temmuz 2013 Pazartesi

OKK 5. Blog Tur - Can Dostum - W. Bruce Cameron


Okuyan kızlar kulübü yepyeni bir blog tur, yepyeni bir kitap ve en önemlisi yepyeni bir formatla karşınızda!!!
Her kitabın bambaşka bir yeri ve değeri olduğunu düşünüyor ve Okuyan Kızlar Kulübü olarak bir ilki gerçekleştiriyoruz!!! 
Her kitap için aynı çalışmaları, aynı formatı görmekten sıkıldınız mı? O zaman her kitapta farklı bir çalışma ortaya koyacak olan blog turumuzdan ayrılmayın!

İnanıyoruz ki yepyeni, eğlendirici ve daha fazla şey paylaşacağımız bir tur olacak... 

Kitaba ve yazara gelirsek: 

1960 doğumlu yazar, yazarlığa başladığında 20 yıl boyunca, evet, evet; tam 20 yıl boyunca ret mektupları almış, ancak ailesinin desteğiyle asla vazgeçmemiş. Kitabın arkasında da derin bir öykü var yani. Kitap bir köpeğin ağzından anlatılıyor ve o kadar başarılı ki, gerçekten bu kitabı bir köpek yazmış gibi bir hisse kapılarak okuyorsunuz, yadırgamıyorsunuz... Yazar köpeklerin bakış açısıyla ilgili bilgi sahibi olmak için bir çok kaynağı hatmetmiş ve çok başarılı da olmuş. 

 Bana "Bu kitabı aslında bir Golden Retriever yazmış..." deseler inanacağım kitabın arka kapak yazısı ise şöyle:


Can Dostum 


Köpekler hakkında bir roman, insan hayatının en derin meselesi olan "Neden buradayız?" sorusuna cevap verebilir mi?



Can Dostum, bir köpeğin birkaç farklı yaşam boyunca varlığının amacının peşinde koşmasının hikâyesi... 2006da Ulusal Köşe Yazarları Derneğinden En İyi Mizah dalında ödül alan ve 2011de YILIN KÖŞE YAZARI seçilen W. Bruce Cameronın bu iç açıcı ve komik romanı, bir köpeğin pek çok hayatının duygusal ve eğlenceli hikâyesi olmakla kalmıyor, aynı zamanda insan ilişkilerine ve insanla en iyi dostu arasındaki kopmaz bağa köpeğin bakış açısından bir yorum getiriyor.



"Muhteşem bir kitap. Hem güldüm hem gözyaşlarına boğuldum..."

Alice Walker, Pulitzer ödüllü yazar



"Hayatında bir köpeği sevmiş olan herkes, bu bilgelik dolu, dokunaklı ve çok eğlenceli kitabı okumalı."

Dr. Marty Becker, Good Morning America



"Elimden bırakamadım. Bitirdiğimde, kısa süre önce ölmüş olan köpeğimin bu kitap aracılığıyla benimle konuştuğu hissine kapıldım."

Dina Zaphiris, Animal Planet



"Bir köpeğin komik, büyüleyici ve kesinlikle inandırıcı birkaç hayatının hikâyesi olan bu kitap, reenkarnasyonun olduğuna ve yazar W. Bruce Cameronın bundan önceki hayatında bir köpek olduğuna ikna etti beni. Başka türlü, dört patili bakış açısından hayatı, sevgiyi ve sadakati bu kadar dokunaklı bir biçimde nasıl anlatabilirdi ki?"

Victoria Moran



----

Tur takvimimiz ise şöyle:

16 Temmuz

17 Temmuz
Kütüphanemden Kitap Manzaraları - The Reading Lady'le Kendi Can Dostu Hakkında Bir Röportaj  
The Reading Lady - Köpekler Ne İşe Yarar? 

18 Temmuz
Yorumlar ve Alıntılar
The Reading Lady

İki kişiye bu güzel kitabı hediye edeceğimiz çekilişimize katılmayı unutmayın :)




**Katkılarından dolayı  Yabancı Yayınları'na teşekkürler**

Bizden Ayrılmayın!.. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder