26 Eylül 2013 Perşembe

AŞK&ÇİKOLATA&HARLEQUIN - Geçmişin Ayak İzleri - Maya Banks - OKK 12. Blog Tur





Harlequin aşkın en güzel ve saf halini anlatan eserlerdir. Ağızda çikolata yemiş hissi bırakırlar. Zaten biz aşksız çikolatasız duramayız ve bu eserlere çikolata harika yakışıyor kanaatindeyim. Durum böyle olunca bu üç güzelliği birleştirip, bir tur yapalım dedik... 

Benim kitabım Desire türünün çarpıcı bir örneği Maya Banks'ın Geçmişin Ayak İzleri kitabı. Maya Banks'ın 4 yakın arkadaşın hikayelerini anlattığı Pregnancy & Passion serisinin 2. kitabı. Seri sıralaması şu şekilde: 

1- Unutulmayan Kadın - Bryony&Rafael
2- Geçmişin Ayak İzleri - Ryan&Kelly 
3- Düşler ve Hayaller - Devon&Ashley 
4- Tendeki Kıvılcım - Cameron&Pippa 

Serinin isminden anlaşılacağı gibi kızlarımız hamile... Kitabın konusu ise şöyle: Ryan, kendisini erkek kardeşiyle aldatan Kelly'i aslında asla affetmemişti, ancak ona verdiği çeki bozdurmamış olması Ryan'ın kafasını karıştırdı ve Kelly'i aramaya başladı. Kelly 7 aylık hamileydi ve ağır bir işte çalışıyordu. Ryan her şeye rağmen dayanamadı, ona sahip çıktı ama Kelly onu kardeşiyle aldatmıştı... 

Şimdi dürüst olacağım. Beyaz dizileri çok severim ama Desire çok fazla okumam. Ayrıca Maya Banks daha önce okumadım ama nedense önyargım vardı yazara. Ayrıca esaskızın hamile olduğu kitapları da pek sevmem. İşte böyle olumsuz bir tarzda okudum kitabı ama tüm önyargılarımı eritti kitap. Aksine keyifle okudum... 


Ben bu kitap için bitter çikolata seçtim. En sevdiğim çikolata olduğu için elbette :p Bunun yanı sıra Desire tüm Harlequin kitapları içinde en yoğun olan, aşk ve tutkunun harmanıyla oluşturulmuş kitaplar. Ve Desire Harlequin kitapları içinde nasıl bir yere sahipse bitter çikolata da çikolata türleri içinde öyle bir yere sahip bence... En yoğun olan... En muhteşemi ve bence :)

Kitaba dönersek... Kelly ne kadar gıcık bir kadındı başlarda öyle, kızımızı başlarda hiç sevmedim, öyle sönük, öyle anlamsız bir gurur içerisinde görünmesine rağmen aksini yapan biriydi ki. Oğlumuzdan ise ilk sayfada etkilendim çok enteresan. Fakat o da ne kadar sert ve affetmez görünse de kızımızın peşinden ayrılmadı yani karakterler göründüklerinin tam aksiydi kitapta. Ryan'ın kardeşi işe... Ne kadar kötü söz söylesem az kalır. Böyle kardeşiniz varsa düşmana ihtiyacınız yok demektir diyeyim siz anlayın...  Ve Ryan'ın harika 3 arkadaşı. Serinin geri kalan 3 erkek karakteri olan bu koca adamlara da sempati duydum :) 

Böyle önyargılı bir giriş yapınca kitabı sevmemiş gibi mi göründüm? Aksine tüm önyargılarıma rağmen kitap beni yakalamayı ve kendini sevdirmeyi başardı... Serinin devamını okuma isteği doğdu içimde... Ayrıca uzun zamandır beyaz dizi okuyamamıştım, iyi geldi :) 

PUANIM: 
 Katkılarından ötürü Harlequin Yayınlarına Teşekkürler... 
Devam eden çekilişimiz için TIKLAYIN^^
Harlequin satın almak için TIKLAYIN^^
Bizi izlemeye devam edin! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder