27 Ekim 2013 Pazar

OKK 19. Blog Tur: Aşk&Çikolata&Harlequin #2 - Sahte İhanet Julia James


 Her şey Vicky'nin görüşmek için Yunanlı zengin işadamı Theo Theakis'in ofisine gitmesiyle başlar. Theo, eski karısının ne yüzle oraya gelebildiğini merak eder, özellikle de boşanma nedenleri Vicky iken... Vicky'nin ise Theo'dan alacağı bir şey vardır ve genç kadın onu mutlaka elde etmelidir. Vicky'den nefret eden Theo, istediğini Vicky'e öylece verecek midir? 

 Vicky annesi İngiliz, babası Yunanlı bir genç kız, amcası sayesinde Theo'yla tanışmış. Theo ise çekici ama soğuk, uzun boylu yakışıklı esas oğullarımızdan. Az ve öz konuşuyor, bazen konuşmuyor bile... Bu sütlü çikolata gibi tadında ve yerinde ilişkinin içi çikolatamdaki fındık adedince entrika ve kargaşayla doluydu tabi ki :) 



Konu güzel, anlatım akıcıydı, ancak beni kitaba bağlayan bambaşka bir şey daha vardı ki: anlatım şekli! Ya da anlatım sırası mı demeliydim? Kitap başta anlaşılmayan bir yerden, tam ortadan başlıyor. "Bu ne yaa! Dan diye alakasız bir yerden girmiş ama bu kitap." diye serzenişte bulunurken anlatım beni feci derecede içine çekti. Ortasından başlayan hikaye flashbacklerle bi adım geri, iki adım ileriyi anlatıyordu. Başta tuhafıma gitmiş olsa da sonradan bu anlatım şekline bayıldım. Bunun en büyük nedeni de heyecanın hiç düşmemesini, heyecan unsurunun ortadan kalkmamasını sağlamasıydı tabi ki. Sonuçta bu tarz kitapların hep mutlu sonla bittiğini bilirken, sona doğru hala merak ettiğim şeylerin olması bana kitabı daha da çok sevdirdi.  Zevkle okudum. 


Harlequin Yayınlarına teşekkürler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder