24 Ocak 2014 Cuma

Blog İkizimle Buluşma ve Uzak Doğu Mutfağı'nın Bize Garezi :)

Ktap Tutkusu'yla yine kahvaltıda buluştuk ve yine kahvaltı kısmını fotoğraflamayı unuttuk :D


 Bu resmi çaylarımızı uzun muhabbetimiz boyunca gidip gelirken çektim ^^ Ne kadar uzun konuşursak konuşalım konular bitmiyor ve hep yarım kalıyor :)

Daha sonra biraz turladık. Mephisto ve D&R'a girdik bol bol kitaplara baktık, fikir alışverişi yaptık.


Feci bir Sherlock fanı olarak Sherlock Holmes'un Sir Arthur Conan Doyle tarafından yazılmış tüm hikayeleri ve romanları elimde var. Ama bu kitabı kesinlikle istiyorum. Ekstra açıklamalarla genişletilmiş bir baskının ilk cildi. 60TL :'( 
Benim olacaksın bebeğim -_-


İkizime onun için anlamı olan horoz şekerlerden almıştım, o da aynı şekilde benim için anlamı olan sarı şekerlerden almış ^^ Çünkü biz ikiziz :p
Birkaç ufak şey daha almıştım kendisine. Aşağıda linkini vereceğim onun yazısında görebilirsiniz ^^
Ardından best friendim G. de bize katıldı. Daha önce Pudra Tozu'yla da tanışma fırsatı bulmuştu kendisi :p


Bu seferki planımız Sushi yemekti. Şansımıza da 3-5 saatleri arası şef hizmet veremiyormuş:( Resmen hayallerimiz suya düştü. Bir sonraki planımız olan Çin Restourant'ına gidelim dedik. 


Ve bu yazıyla karşılaştık. Tadilattaymış -_-
Sabah evden çıkarken elimizi yüzümüzü mü yıkamayı unuttuk anlamadım ki :(
Lütfen benimle ilgilenin, teselli edin :'(
Çok ihtiyacım var -_-
Sonuç ne mi?


Sütiş
Türk Mutfağı... Dürüm... 
Neye niyet neye kısmet :)


 Nasıl bir hayal kırıklığına uğradıysam ikizimin el kremine el koydum -_-
Hatta gaspettim -_-
Güle güle kullanayım değil mi? Örnek gülüş: Nihahaha ^^


Sonra G. ile Anadolu yakasına geçtik. 
Kadıköy Çaykur'u çok severim. Ortamını da, çayını da. Kadıköy'de buluşmuşsak çoğu arkadaşımı kesin sürüklemişimdir :D 
Belki bir gün sizle de rastlaşırız orada, lütfen tanımamazlıktan gelmeyin :p


Çay içtik, benim canım tatlı isteyince en makul seçenek, benim damak zevkime göre kötünün iyisi mozaik pasta yedik. Ve pastamdan böyle bir kalp bana gülümsüyordu :) Yediğim içtiğim çoğu şeyde kalp olması olağandır. Örnek sağda gördüğünüz son yediğim mantıdaki kalp :p
Evet biliyorum dolu dizgin bir aşk beni bekliyor :D Boşuna mı okuyoruz o kadar aşk romanı, herhalde yani... :p


İkizimi unuttum sanmayın, eve dönerken kendisi bu dünya tatlısı panda kupaları görmüş ve almış bize :)
Duyunca tepkim: Ne zaman buluşuyoruz? Ben henüz eve varmadım, geç değil :D 

Daha önceki buluşmamız, Kore Restourant'ı maceramız için TIKTIK
Bu günü ikizimden dinlemek için TIKTIK

Hepinizi öpüyor ve her buluşmamızda tayin ettiğimiz gibi bu buluşmamızın şarkısıyla veda ediyorum.
P.S: Mantıken bir Acıların Çocuğu, bir Batsın Bu Dünya daha uygun düşecekken, cool görünmeye çalışayım, onlar olmasın :p



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder