21 Nisan 2014 Pazartesi

One Better Day'den Kargom Geldi ^_^


One Better Day' den kargom geldi. Bana kargo yollayacağını söylediğinde 'Aa, neden zahmet ediyorsun?' dedim en kibar halimle. Ama öyle bir azar yedim ki :( Baktım kibarlık bu devirde geçer akçe değil, ben de 
'Yolla çabuk kargomu -_-' dedim.
Hıh! (Saç savurma efekti)

Ve dün kutu elime ulaştı.
Öyle bir kutu ki, kutu değil bubi tuzağı adeta -_- 
İç içe paketler, her yerde minik notlar, ehee.. :)
Açış süreci çok eğlenceliydi.

Gelelim içinden çıkanlara. Kırmızı İngiliz telefon kulübelerine ölürüm. Ama ama bu Tardis rengindeki kulübeye ne diyebilirim ki *_*  Ufak bir kaç rötuş onu benim Tardis'im yapacak. Sonra ver elini uzay zaman *_* 

Sonracığıma Şu ve Şu yazımda bahsettiğim ve kendisinin de Şu yazısında yorumladığı Gothic edebiyat setinin bir parçası olan Undine'I yollamış, duygular, duygular...

 MBLAQ ayraçlarımı gördünüz mü *_*
Maşallah pek marifetlidir OBD ^^
Sorsanız "Öylesine yaptım,dandik oldu zaten." der -_-
Evet, dayak istiyor -_-

En sevdiğim renk olan morun ağırlığı hissediliyor. ^^
Kokoş çorabıma bayıldım.

Her şey için teşekkürler OBD ^_^
Daha önceki kargosu için  tıklayın!

Ufak bir sır: Kargoda Kitap tutkusu için de bir şeyler var mıydı ki ?
Bilemedim :p

5 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan ^^
    Bilmiyorum ki. Belki Kitap Tutkusu içinde bir şeyler sıkışmıştır araya :D

    YanıtlaSil
  2. Omo kargo pek süper!! Ve bu kez OBD ile arkadan iş çevirme yapmadık -_- Kitap Tutkusu için birşeyler O.o Hadi buluşalım :p

    YanıtlaSil
  3. kore fanımısın ?

    YanıtlaSil