9 Mart 2014 Pazar

CNR Kitap Fuarı - 2. Ziyaret!



Dün Pudra Tozu, Kitap Tutkusu ve bendeniz olarak yine CNR Kitap Fuarı'ndaydık ^^
Fuarın ilk günü oradaydık, son günlerinde yeniden gittik.
Çok erken saatlerde oradaydık.
İlk günlerdeki tenhalığa karşın dün yani cumartesi oldukça kalabalıktı.
İkizimin dediğine göre Muhteşem Yüzyıl reklam arasında CNR reklamı verilmiş. :p

Erken saatlerde buluştuğumuz için Chai Tea Latte içerek kendimize geldik :)

Geçenki ziyaretimiz daha çok kitap alışverişi içinken, bu seferki daha çok sohbet amaçlıydı.
Blogcu arkadaşlarımızla da sohbet edecek bolca vakit bulduk ^^


Dayanamadım ve yine kitap aldım -_-
Martı'nın Sherlock Holmes romanları numara 3'ü çıkardığını yayınevi sayfasında görmüştüm, kaçar mı aldım ^^
Umarım 4. romanın kapağı mor olur :)

Seni İzliyorum'un ilk ayracı geçmişti elime. Merak ettik üçümüz de aldık. Sana Kapıldım gibi birlikte bir okuma yapmayı planlıyoruz yine :)


Ve günün en tatlı sürprizi! ^^
Ahmet Ümit'le tanışma ve ona kitap imzalatma imkanı...

Yazarın ne kadar alçak gönüllü ve olumlu elektriğe sahip biri olduğunu görmemi sağladı aslında bu tanışma bir yandan da.
Resim de çekindik ^^


Kıskandığım CNR ayraçlarından da aldım -_- 

Papersense diye yeni bir yayınevi açılıyor ve onun tanıtım amaçlı dağıttığı mini bir hikaye kitabı da aldım. Dönüşte feci bir yağmura yakalandığım için çantamda olmasına rağmen ucu ıslanmış. Dİğer kitaplarımı sıkı sıkı sardığım için sorun yok ^^

Yine çok iyi vakit geçirdiğimiz, eğlenceli bir gün oldu.
Herkese keyifli günler :)

Beni özleyin anacım!

Kitap Fuarları Yazıları:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder