1 Nisan 2014 Salı

Bir Şarkıyla Aşk Yaşıyorum #3





Dinleyenler bilir, yakın zamanda Super Junior M'in yeni albümü SWING çıktı. Albümü dinledim, çok hoşuma gitti. Her zamanki tarzlarına uygundu, özellikle de Swing parçası. Onu da çok sevmekle ve klibine bayılmakla birlikte, bir parça var ki beni kalbimden yakaladı: After A Minute...

Hele şu kısma of diyorum:


"Tian yi liang zai wufa ba ni wanliu

Daoshu wenrou aidao zhe yi fenzhong

Bi shang yan zai zheng kai hou yijing butong"


Bununla birlikte, bu kısmı bir şarkıya feci benzetiyorum, ama bir türlü aklıma gelmedi. :( 
İçim doluyor bu şarkıyı dinlerken ve o aklıma gelmeyen parçayla ilgili ufak ipuçları yakalarken. Aklıma gelirse yazıyı editlerim artık. Sizi şarkıyla baş başa bırakayım ^^  


Sevgiler :*


2 yorum:

  1. gerçekten de kulağa hoş gelen bir şarkı, teşekkürler:)

    YanıtlaSil