6 Mayıs 2014 Salı

İLK KEZ BULUŞTUK BİZ!! ^_^


Mükemmel haberi aldığımızdan beri gün sayıyorduk, One Better Day gelsin artık diye! :)
O gün nihayet geldiğinde kendimi iskelede OBD'i beklerken buldum ^_^

Deniz otobüsü kıyıya yanaşıp da gözümle kendisini seçtiğim an öyle bir koştum ki bir an bana yeşilçam modunda ağır çekim koşuları hatırlattı. Nasıl sarıldıysak artık millet işi gücü bıraktı bize bakmaya başladı, heheh. :)

Denizleri aşıp gelmiş OBD'mizi aldım, Kitap Tutkusu'la buluşacağımız yere götürdüm. Üçümüzün bir araya geldiği an mendilleri hazırlamanızı öneririm :p

Sıkı bir kahvaltıdan sonra hem sohbet, hem gezi şeklinde takıldık.
Ahdımız olan bir kaç şeyi gerçekleştirdik :p


Üçümüz bir araya geliriz de Kore restorantına gitmeden olur mu! İkizimle Taksim Gaya'ya gitmiştik, bu kez de Sultanahmet'teki Seoul'ü deneyelim dedik. Gitmeyi düşünenler varsa azıcık bahsedeyim. 


İçeri girdiğimiz anda tereddütler başladı, çünkü dekor birkaç ayrıntı dışında oldukça bizdendi. 
Ardından siparişlerimizi verdik.
Yemekler o gün eve geç gelmişim de tüm yemekleri ısıtmışım şeklinde geldi.
Yemek takımlarının da bir esprisi yoktu, mezelerin de... Kimchi bile yoktu mezelerde. 

Tüm görselliği geçtim, geldim yemeklere...
Bir kere yemekler bize göre bile yağlı ve tuzluydu, nerede kalmış Kore.
Üçümüz de yağ ve tuzdan rahatsız olduk. 
Kendimi hiç Kore yemeği yiyor gibi hissedemedim ben.
Kısaca Kore yemek malzemeleri ile nasıl Türk usulü yemek yapılır sorusunun cevabı: Seul Restourant!
Servis, yemekler, özen... Hepsi çok vasattı... Özellikle Gaya'yla karşılaştırınca.



Yemekten sonra gezmemize devam ettik... Sonra ben OBD'yi yolcu ettim :'( Yine gel e mi? 
Şimdiden özledim :(


İkizim Aspendos alışverişimizin kitaplarını da getirmişti ^^

Bugünü

Günün anlam ve önemini anlatan şarkıyla sizi baş başa bırakırken, biliyorum anlattıklarım duygularımı ifade etmeye yetmedi :(


Hepsini yazmasam da daha önce yazdığım buluşma yazılarım için :p :
Blog İkizimle Buluşmamız ve Kore Restorantı Kaçamağımız :)
Blog İkizimle Buluşma ve Uzak Doğu Mutfağı'nın Bize Garezi :)
Ben Her Neysem O Yaşlanıyor ^^
İstanbul CNR Kitap Fuarı 2014 ^^
CNR Kitap Fuarı - 2. Ziyaret!
Kitap Alışverişi ve Tatlı Bir Buluşma ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder