2 Mayıs 2014 Cuma

19. İzmir Kitap Fuarı - 2014


İzmir Kitap Fuarına gitmeyi Pudra Tozu'yla neredeyse geçen fuardan beri planlıyorduk :)
İzin çıktı, fuar planları başladı. Pudra ve bol bol kitap muhabbeti yaptığımız anneciği ağırladılar beni sağolsunlar. ^_^ 

Fuarın son haftasonu erkenden çıktım yola, öğle saatlerinde İzmir'deydim. Fuar alanında buluştuk Pudra'yla elimde valizim, direk fuar :D Fuarın ortasında valizli birini gördüyseniz, o bendim işte :(
İşkence kısa sürdü, valizimi emanet ettik; ve fuarı alt üst ettik :)

Fuara gelmemiz kesinleşince bol bol listeler yaptık. Sadece kendimiz için değil, çok sevdiğimiz arkadaşlarımız için de alışveriş yaptık. 2 gün boyunca imza günleri, indirimli kitaplar, sahaflar; gezmediğimiz yeri kalmadı fuarın :D

CNR Kitap Fuarı indirimli değildi evet ama Kitap tutkusu, Pudra, ben gezdiğimiz için aşırı zevkli gelmişti. Bu fuar daha da eğlenceli geçti. İkizim, ve OKK'nin sevgili ikizleri zaten telefon ve bilimum iletişim aracıyla her gün yanımızda gibilerdi. Her akşam görüntülü görüşmeler yapıldı :) 

Gelelim fuara. 


Fuara Nemesis için gelmiş olabilirim :( Nemesis'ten istediğim dolu kitap vardı, hem tüyapta, hem CNR'da hiç indirim olmadığı için Pudra sürekli frenlemişti bizi. Biz de hem kendimize, hem ikizime ölümüne Nemesis aldık :) 3 kitap 15tl, 3 kitap 20tl indirimleri vardı *_*
Böylece başta Rachel Gibson olmak üzere eksiklerimi tamamlamış oldum :)  


Ephesus'tan beklediğim çok kitap var aslında. Maureen Smith'ten umudu kestim artık çıkmıyor. Günahkarlar 4. kitap olur belki dedim o da yoktu. 
Eksik FMArsal kitaplarımı aldım, Yalnız Gözlerin İçin'i sırf bendeki kapağın alakasızlığı yüzünden seri bütünlüğünü tamamlamak için aldım, pes!

Tanrıça ve Tanrıçanın Savaşı'nı okudum, Tanrıçanın Mirası'nı da alarak 

Tanrıça Serisi'ne son vermiş bulunuyorum :)



Vefa Enver'in imza günü vardı. henüz blogda yorumlayacak fırsat olmadıysa da Çocuk da Yapamadım, Kariyer de serisinin ilk 2 kitabını okudum. 3. yü de alarak seriyi tamamladım, ve de imzalattım ^^
Diğer fuarlarda bir indirim göremediğimiz Ephesus bu kez indirimliydi. 



Novella'nın bu güzeli çıktığından beri aklımızda :) Muhtemelen yine birlikte okunacak.
İki Ateş Arasında'yı bir süredir bulamıyordum. Son Monica'mı da alarak, tüm Monicalarımı tamamladım. 
Kaç Benimle'yi Nemesis stantından edindik (Pudra ben gelmeden almıştı :p )
 Bu resimdeki 3 kitap da 10tly'di :)


Sadece polisiye üzerine yayın yapan bir yayınevi olduğunu biliyor muydunuz? Labirent Yayınları!
Öyle eften püften polisiyeler de değil. Polisiye alanında klasikleşmiş, kültleşmiş kitapları var. Kataloglarını aldım, uzun uzun inceleyeceğim. 


Bol bol sohbet ettik. Peder Brown öykülerini aldım, kocaman bir kitap. Sonra bir kitapla daha tanıştırdılar beni,daha doğrusu bir tez. Sherlock Holmes & Peder Brown Rasyonalite ve İnancın Çarpışması. İkiliyi karşılaştıran, birlikte ele alan bir kitap. Yazarı Fulya Turhan da oradaydı. İmzalattım :) Önce öyküleri, sonra tezi okuyacağım. Bakalım imzada olduğu gibi Peder Brown'ı da Sherlock Holmes kadar sevecek miyim :) 


Sherlock Holmes'ten bahsetmişken Doctor Who'dan bahsetmemek olmaz. Beklenilen gün geldi ve Shada'ma kavuştum *_* Pek bir indirim yoktu, internetle hemen hemen aynıydı. Sadece daha fazla bekleyemedim :)
Doctor Who kitabımı Sherlock Holmes ayracımla okuyarak kendimce bir fantazi yapmaya karar verdim ayrıca :p 


Shada*_*'dan bahsettim. Enemmm, Alper Kamu'mun ilk kitabısını da aldım, kaçar mı veledim :)
Dora görür görmez vurulduğum, benim olacaksın nidaları attığım kitaptı, öyle de oldu :)
Masumiyetin Sonu  'Psikoterapist ile Hasta Arasındaki En Mahrem Hikayeler' orada inceleyerek almaya karar verdiğim bir kitap oldu. Bu kez terapist tarafından bakıyoruz. 


Dex'e uğramadan olmazdı benim için :)
Dex ayrı bir stant olarak değil, Doğan Kitap'ın kanatları altındaydı bu sefer. O nedenle seçenekler sınırlıydı. Ölümsüz Juliet One Better Day'in önerisiydi, aldım tabi ki, 4tl'ydi. 
Kutsanmış, ikizimle yeni serimiz olacak :) 9tl idi.
Ve ben 2 fuardır fiyatı manasız uçtuğu için alamadığın Melez Sözleşmeleri serisi 2.ve3. kitabı aldım. Çok mu uygundu hayır... :(


Sahaflara da soktum Pudra'yı :D
10ar tl'ye aldım bu kitapları. Asil Kan az daha ucuz olabilir. 
Anita artık iyice 2. ele düştü, bulunmuyor. 
Cassandra Clare Yan serinin ilk kitabını da aldım, ciltli :)
Şansıma karşıma Melez Sözleşmeleri 4. kitap çıktı :)


Böylece bu seriden geriye tek eksiğim Avcı kaldı, son kitap :)



Martı Yayınları naaapmış öylee o.O Fuara özel Sherlock Holmes tüm hikayeleri ciltli basmış, tam koleksiyonluk. Resimde morlu bayan elinde tutuyor. O kadar inceledim, yakından resim çekmemişim -_- 
Bugün yarın derken, ertesi gün gittiğimizde kalmamıştı :'( Diley, diley :'(
Neyse o da benim olacak kaçarı yok -_- 



Söylemeden geçemeyeceğim, bence fuarın en güzel stantı Arkadya Yayınları'nındı. Hele o telefon kulübesi... 

Epsilon'dan Lara Adrian 4'ü ve 5'i almak istiyordum, stantta yoktu, stanttaki bayan Lara Adrian'ın kendi yazarları olmadığını iddia etti :( 
Açtım resim gösterdim, 2. bir stantı daha varmış Epsilon'un oraya yönlendirildim. %20 indirim vardı. Netten bile düşük indirim oranı olduğu için almadım. 


Fuardan sonraki günleri bolca gezip, İzmir'in tadını çıkararak geçirdik :) 
Çıkarsız, içten dostluk güzel şey azizim. :)
O ara ben Sabrina Jeffries Ömür Boyu Sürecek de aldım :p

 

Pudra'yla birlikte döndük İstanbul'a :)

Eve geldiğimde beni bekleyen şey ise OBD'in benim için yaptığı en mükemmel şeylerden biriydi *_*
Fuardaki sahaflarda arayıp tarayıp bulamadığım şey:
1975 basıl Doctor Who kitabı *_*
Şu yazımda bahsettiğimden *_*


Evladııııııııııım :'(
Sarılıp doya doya kokladım. 
Öyle kıymetli ki benim için... 


Ayrıca hiç yıpranmamış.Hiç okunmamış gibi. 


Fuardan önce Kitap Tutkusu'nun siparişiyle istediğimiz Aspendos yayınları kitaplarını aldık. Böylece şimdilik  Aspendos Yayınları'ndan almak istediğimiz kitap kalmadı.

Kitaplarımı toplu görürsek;


Uzun bir yazı oldu umarım sıkılmamışsınızdır :)
Pudram ve anneciğine her şey için teşekkürler. 
Harika ve çok keyifli bir fuar ve gezme süreci oldu ^^

Sevgiler... 

Kitap Fuarları Yazıları:


8 yorum:

  1. Muhteşem bir fuar çıkartması olmuş :) Keyifle oku kitaplarını, bu arada oldukça özendim :) En yakın zamanda umarım bende bu manzaraları yaşarım keyifle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın yanında sevdiği insanlar, kitaplarda bolca indirim olunca çok ama çok keyifli oluyor :) çok teşekkür ederim, umarım daha da iyilerini yaşarsın ^^

      Sil
  2. Harikasınız , önce Pudra ' ya uğradım sonra sana gözlerim bayram etti , keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Keyifle okuyacağım inşallah, anıları da yad ederek... ^^

      Sil
  3. Pudra Tozu ablam gibi sende harika yazmışsın K'cığımmm :* Dediğin gibi Nemesis'e çalışmışsın ama Rachel gacı yazıyor :P Hepsini keyifle oku^^ Öptümm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi çok teşekkür ederim v'm... 2 fuardır ertelediklerimi bi anda aldım :) Çok teşekkürler, öptüm

      Sil
  4. Valla ben bi ara inkılap yayınlarının önünde bavuluna bir şeyler sokuşturmaya çalışan birilerini görmüştüm ama belki de sizdiniz :))
    Çok keyifli bir alışveriş olmuş, keyifle okuyun :)

    YanıtlaSil
  5. Hahaha o ben değildim :) Çok teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil