13 Temmuz 2014 Pazar

Her Fırsatta Kitap Alışverişi

Yemek için yaşamak, yaşamak için yemek muhabbetindeki gibi kitap almak için yaşayanlardanım ben sanırım. :(
Son zamanlarda ufak ufak alışverişler yapmışım ve kitaplar bir post oluşturacak olgunluğa ulaşmış :p
Hal böyle olunca yazıvereyim dedim... 

Geçenlerde D&R indiriminden bana kitap yok, sadece Pudra ve ikizime aldım diye ağlarken; bugün ikizimle buluştuk ve buluşma ritüelimizdir, D&R'a girip tüm kitapları elledik :p


Lanet İşleyiciler serisinin son kitabı bende var sanıyordum, yokmuş :O
5 tl indirimi devam ederken onu aldım. Sonra ikizimin baskısıyla, evet önerisi değil baskısıyla -_- Cam Şato'yu da aldım.
Mefisto kitabının devamı Mefisto'nun Öpücüğü ikizimin hediyesi ^_^


Dip Not: Böylece Lanet İşleyiciler serim tamamlanmış oldu, aferin bana :)
Bu serinin kapaklarına bayıldığımı söylemiş miydim? Kırmızı siyah ikilisine ölürüm *_*


Alçak Adam Aspendos'un ilk bastığı kitaplardan biri. Zamanında ilgimi çeken kitapla ilgili sıkıntılar yaşanmıştı ve ben o zamanlar ertelemiştim. Bizim Kitapevi 3 kitaba 10 tl kampanyası yapınca, ikizimin siparişine dadandım ve en son dördüncü kitabı çıkan serinin ilk 3 kitabını aldım :) Konuları feci ilgi çekici *_*


Son olarak Pudra tozu'yla buluştuğumuz gün Güneyli Vampirler serisinin 10. kitabı Aile Ölüsü'nü aldım. En son 11.kitap Patron ölüsü çıktı, ek bilgi :)


Ve toplu görüntü :)
Kitaplarım, la la la! (Evet, bu sözü ikizimden çaldım! -_- )
Herkese bol kitaplı günler! (Bunu da ondan çaldım ne var? -_- )



4 yorum:

  1. Ahahahha ikiz son sözlerine koptum la la la ^_^ O sözleri kullanan sen ol <3 :*

    YanıtlaSil
  2. Elimde okunacak o kadar çok kitap var ki bu indirimi pas geçmek zorunda kaldım. Yarın d&r a gidersem de kendimi tutmaya çalışacağım :)
    Aldıklarını keyifle okumanı dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün bu kadar iradeli olabilmem dileğiyle :'( teşekkür ederim ^_^

      Sil