31 Ağustos 2014 Pazar

OKK 34.Blog Turu Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout // Tanıtım - Çekiliş


Herkese merhaba!
Yepyeni bir turla karşınızdayız. Kitabımız çok sevdiğimiz bir yazar olan Jennifer L. Armentrout’un 
Hep Seni Bekledim kitabı.

Kitabımızı tanıyalım^^

Bazı şeyler beklemeye değer…
Beş sene önce bir partide Avery Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki bilekliği asla çıkarmamak, dikkatleri üzerine çekmemek ve belki de bir iki arkadaş edinmek. İhtiyacı olmayan tek şey ise, ince ince planladığı hayatını alt üst edecek bir erkeğin radarına girmekti.
Çoksatan Lux ve Melez Sözleşmeleri serisinin yazarı Jennifer L. Armentrout'tan yepyeni bir aşk hikâyesi!Çıktığı gün kitap satış listelerini sarsan ve Forbes dergisine kapak konusu olan Hep Seni Bekledim'i elinizden bırakamayacaksınız.



Takvimimiz^^
31.08.2014
Tanıtım-Çekiliş

01.09.2014
Kitap Tutkusu-Bir Okurun Yazar Sevgisi.
Kütüphanemden Kitap Manzaraları-Merhaba, Ben Bambaşka Bir Şehirde Yeni Bir Okula Başlayan Kız (Konulu Kitaplar)
Fighting!!-Videolarla Hep Seni Bekledim.

02.09.2014
Pudra Tozu-Bir Tur Böyle Geçti.
Kitap Tutkusu-Seri Hakkında Bilgi.
03..09.2014

ÇEKİLİŞ!!
5 Şanslı kişinin kazanacağı yarışmamız Okuyan Kızlar Kulübü Facebook Sayfasında!!

 Takipte kalın!!!





Katkılarından dolayı Dexplus'a teşekkürler^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder