13 Eylül 2014 Cumartesi

Bir Gece Yetmez - Anne Mallory (Secrets #2)



Kitap Adı:  Bir Gece Yetmez
Yazar: Anne Mallory
Orijinal Adı: One Night is Never Enough
Çeviri: Pınar Polat
Yayınevi: Nemesis Kitap
 Sayfa Sayısı: 383
Basım: 2014
Seri: Secrets #2 

Seri Sıralaması:
#1 Tutkunun Sırrı / Seven Secrets of Seduction (Maximilian Downing&Miranda Chase)
 #2 Bir Gece Yetmez / One Night is Never Enough (Roman Merrick&Charlotte Chatsworth)
#3 In Total Surrender (Andreas Merrick&Phoebe Pace)


"Ben sizi mağazadan önce hiç görmedim."
"Biz vampir gibiyiz. Zenginlerin ve lanetlilerin kanını kurutmak için bekliyor, sadece alacakaranlıkta çalışıyoruz."

Charlotte güzel ama borcu arşı açmış kumar bağımlısı babası ve insanlara karşı soğuk tutumları yüzünden 3. sezonu olmasına rağmen evlenememiş bir genç kız. 

Bir gece babasının onu kumarda ortaya koyduğunu ve adını bile bilmediği bir adama kaybettiğini öğreniyor. Şimdi bu kaybın karşılığında Charlotte'ın hiç tanımadığı bir adamla bir gece geçirmesi gerekiyor. Babası ona son darbeyi de böyle vuruyor. 

Roman Merrick, soyundaki çingenelik genlerini çok güzel taşıyor, soylu bir tarzı yok aksine günahkar ve karanlık bir adam. Bir sürü kulübü olan Roman, kumarhaneleri sayesinde yüklü miktarda kazanç sahibi. 

Bunlardan biri de gördüğü andan beri bir çekim hissettiği Charlotte.
Nihayet Charlotte'la bir gece kazandığındaysa, bir gecenin yetmeyeceğinin farkındadır, bu nedenle genç adamın daha büyük planları vardır... 

----

Harika bir kapak! Görür görmez vuruldum. 
Ama okuduktan sonra 1. kitabın kapağının bu kitaba cuk oturacağını düşündüm çünkü Charlotte mavi hastası, tüm kıyafetleri mavinin tonu. Hatta onunla babasının bir top mavi kumaş bulduğu ve kızının sürekli bu renk giyindiği konusunda dalga geçecek kadar. 

Ancak Charlotte dedikodulara kulak kabartan ya da umursayan biri değil. 
Azıcık ilgisi olsaydı, Merrick kardeşler hakkında çok daha fazla şey öğrenmişti bile. 

Kitabın harika bir konusu var, okur okumaz kitap okunacaklar listeme girdi. 
Yazar harika bir konu yakalamış, esas karakterleri çok sevdim ama bence yazamamış. Olayları ve düşüncelerini aktarmakta çok başarılı olduğunu düşünmüyorum. Bazı kısımları tekrar okumak zorunda kaldım anlamak için. Özellikle cümle yapısına takılanlar için büyük sorun. 

Yan karakterleri sevmemekle birlikte esas karakterleri çok sevdim. Roman Merrick cidden karanlık ve oyuncu bir adam, off! :3
Charlotte'ı da sevdim. Neden soğuk bir kadın olduğunu, sosyalleşemediğini, endişelerinin aslında ne olduğunu çok iyi anladım.
Yan karakterlerden Charlotte'ın beş para etmez babasından bile sinir olduğum kişi: Downing. İlk kitabın esas oğlanı, Charlotte'ın en iyi arkadaşının eşi, sözde... 
Hala kumarhane köşelerinde ve Charlotte'ın içinde bulunduğu durum umurlarında bile değil. Çıldırdım resmen kitabın  ilk kısımlarında okurken. 

Sırf bu yüzden ilk kitabı okumak istemedim. 
Ama 3. kitabı okumayı her şeye rağmen istiyorum çünkü Roman'ın kardeşi Andreas'ın kitabı. Melek görünümü sizi sakın aldatmasın. *_*

Harika bir konu, harika bir kapak, harika esas karakterler ancak başarısız bir anlatım :(

Bu nedenle;
PUANIM: 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum: