9 Eylül 2014 Salı

Harika Piç - Christina Lauren (Beautiful Bastard #1)


Kitap Adı:  Harika Piç
Yazar: Christina Lauren
Orijinal Adı: Beautiful Bastard
Çeviri:  Sertaç Kahyaoğlu
Yayınevi: Pegasus Yayınları
 Sayfa Sayısı: 320
Basım: 2014
Seri: Beautiful Bastard #1 

Serinin Diğer Kitapları: 
#1,5 Beautiful Bitch (Bennett Ryan&Chloe Mills) -Novella
#2,5 Beautiful Bombshell (Max&Henry&Will&Bennett) -Novella
#3 Harika Çapkın / Beautiful Dekkoer (Will Sumner&Hannah Bergstrom)
#3,5 Beautiful Beginning (Bennett Ryan&Chloe Mills) -Novella
#3,6 Beautiful Beloved -Novella -Novella
#4 Beautiful Secret



"Patronum, Bennett Ryan... Harika Piç..."


Patronum bir piç! Mükemmeliyetçi, memnuniyetsiz, aşağılayıcı... Ama o yakışıklı suratı ve az önce seviştim saçlarıyla bir harika piç!

Stajyerim tam bir baş belası... Ama ona karşı koyamıyorum... Tam 9 aydır... Çözümü ona kötü davranmakta bulmuştum ama artık ipler kopmak üzere ve dayanacak gücüm kalmadı... 

Yoruma yine konuyu karakterlerin ağzından anlatarak başladım, eyvah! :p
İşin aslı böyle... 
Bennett Ryan'ın artık dayanacak gücü kalmamıştı ve bir gün elinde olmadan ilk hamleyi yaptı, konferans salonunda... 
Chloe'nun da duyguları su yüzüne çıktı.
Artık hiçbir şey eskisi gibi değildi.

Chloe'nun bitirmesi gereken bir okulu vardı, mezun olduktan sonra bu iş yerinde devam etmek istiyordu ve adı patronuyla olduğu için işi kaptı olmasın diye çaba göstermek zorundaydı.
Bennett'in de ailesine, iş yerine, kendine, Chloe'ya karşı bir çok sorumluğu vardı. 
İkisi de iki ateş arasındayken bir ilişki yürütebilir miydi?
Ve bu bir ilişki miydi?

--------

Kitabı sevdim!
Yormadan okunan, akıcı bir yetişkin romanı. 
Bennett'in Chloe'yla uğraşmaları; Chloe'nun zekice cevapları kitabın ilk yarısında oldukça eğlendiriyor sizi. 
Aralarındaki tutku o kadar zaman saklı kalmış ki sanki bir anda alev alıyor. 

Kitabın hiçbir hikayeyle benzerliğini kuramadım. Bu çok hoşuma gitti.
Ayrıca Bennett Ryan'ı okuduğum hiçbir CEO'ya da benzetemedim. Çok farklı bir kişilik çıkıyor ortaya kitap ilerledikçe.
Özgünlük ve gidişat oldukça hoşuma gitti.
Türü sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum. 

En büyük dileğim ise Pegasus'un serinin novellalarını da çıkarması. 

PUANIM: 




Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. Yine yine yeniden uzun soluklu bir seri daha. Başlamalı mı başlamamalı mı kararsız kalıyorum bu kadar çok kitap olunca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef aynı sorunu ben de yaşıyorum. Bir sürü seri, kısa diye başladığınız ancak bir anda uzayan seriler, yayınevlerinin devamlarını getirmediği ya da seriyi unutturacak kadar geç çıkardığı seriler... Seriye başlamak başlı başına cesaret istiyor. Genelde tamamlanmaya yakın başlamaya çalışıyorum. Pegasus için serinin tamamlanma sorunu olmaz. Türün size uyup uymayacağına bakmak lazım. Seveceğinizi düşünüyorsanız başlayın derim :)

      Sil