27 Ekim 2014 Pazartesi

Bozulan Yeminler - Sabrina Jeffries (Hellions of Halstead Hall #1)




Kitap Adı: Bozulan Yeminler
Yazar: Sabrina Jeffries
Orijinal Adı: The Truth About Lord Stoneville
Çeviri: Funda Sularöz
Yayınevi: Epsilon Yayınları
 Sayfa Sayısı: 374
Basım: 2.Baskı - Ocak 2011
Seri: Hellions of Halstead Hall #1

Seri Sıralaması:
#3 Sır Gibi Sakladım / How to Woo a Reluctant Lady (Minerva&Giles)
#4 Vahşi Bir Lordun Kollarında / To Wed a Wild Lord (Gabe&Virginia)
#5 Son Çarem /A Lady Never Surrenders (Celia&Jackson)
#6 'Twas The Night After Christmas (Pierce&Camilla)


Freddy ona yaklaştı, gardiyanlarına gizli bir bakış attıktan sonra sesini alçalttı. "Stoneville iyi birine benziyor."
Maria, histerik kahkahasını bastırmaya çalıştı. "Ahh, evet, oldukça iyi. Onunla bir genelevde tanıştık ve büyükannesini kandırmak için bize şantaj yapıyor."

Hester Plumtree'nin sabrı tükenmişti. Anne ve babalarının ölümünden sonra elinde sadece beş tane torunu kalmıştı. Ama torunları evlenip yuva kurmak, sorumluluk almak yerine; serserilik peşindeydiler. 


Büyük torunu Oliver işlerin başına geçeceğine hovardalık ediyordu
,  genelevlerden çıktığı yoktu. 
Onun bir küçüğü Jarret, bira fabrikasının başına geçeceğine kumar masalarında sabahlıyordu.
Gabe, tehlikeli fayton yarışları yapıp hayatını riske atıyordu. 
Bir leydi olarak sorumluluklarının farkında olmayan Minerva, gothic yetişkin romanslar yazıyordu; hem de kendi adıyla yayınlatarak.
En küçükleri Celia ise nakış işlemesi, modadan konuşması gerekirken atıcılık, binicilikle ilgileniyor; mütemadiyen erkek gibi davranıyordu. 

Onları kendi haline bırakmanın faydası yoktu ve Hester da giderek gençleşmiyordu. Bir plan yaptı; ya bir yıl içerisinde evlenecekler ya da hepsini mirastan mahrum edecekti. 

---
"Eğer diğer insanların hayatı hakkında konuşabilecek bu kadar çok vaktiniz varsa size yapılacak daha çok iş verilmeli."
---
Maria'nın da sabrı tükenmişti. Evlilik hayalleri kurarken önce nişanlısı ortadan kaybolmuş, sonra babası vefat etmişti. Maria, hem babasının mirasından payını alabilmek; hem de nişanlısını bulabilmek için şaşkın kuzeni Freddy'le Amerika'dan İngiltere'ye geldi. Daha geldikleri gün başlarını belaya sokup kendilerini bir genelevde hırsızlıkla suçlanırken buldular. Maria'nın nişanlısını bulması, Oliver'ınsa babannesini bu fikirden vazgeçirmek için bir nişanlı bulması gerekiyordu. Ve Oliver, Maria'ya bir anlaşma teklif etti. 

Ah Oliver, içindeki onu yiyip bitiren suçluluk beni de yiyip bitirdi. Uzun uzun düşündüm hayatı kendimize nasıl zindan ettiğimizi, kendimizi suçlayacak bir şey bulduğumuzda nasıl acımasızca üstüne gittiğimizi... 
---
"Vicdanım olduğu için beni suçlayan ilk kadınsın."
---
Sharpe kardeşleri çok sevdim. :)
Sabrina'nın harika bir anlatımı var. Bir historical romance'da aradığım ne varsa bulduğum bir kitap oldu benim için. Tüm kardeşleri sevdim ama Minerva'ya şimdiden hayran oldum, onun kitabını inanılmaz merak ediyorum. 

---
"Aşka inanmayan bir adam için bu kelimeyi çok fazla kullanıyorsun."
---

Freddy'nin beni öldüren konuşmaları, büyükannenin entrikaları, kitabı birlikte okuduğumuz One Better Day'in gönderdiği müstakbel Oliver resimleri derken kitap bitivermişti.
Kitabı kapadığımda devamını istiyordum ve bir yandan da tamamıyla beni tatmin ettiğini fark ettim. 

Öldüğüm Alıntı: 

"Nelerden vazgeçtiğini bilmiyorsun bile," dedi Oliver. "Bir adamın dokunuşunun altında darmadağın olmanın ne demek olduğunu bilseydin, saygıdeğer bir evliliğin ruhsuz rahatı için bunu fırlatıp atmaya bu kadar istekli olmazdın."



Seriye devam :)

Birlikte okuduğumuz One Better Day'in yorumu için TIKTIK!

PUANIM: 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

6 yorum:

  1. Sanırım tarihi aşk kokusu alıyorum. Çok tatlı kokuyor,teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa,seni mimledim.Yaparsan seviniriim ^^ http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2014/10/dexdexdex-okuyoruz.html

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,dart ödülün hazıır! :)

    YanıtlaSil
  4. Art arda okudum kitapları şimdi kendimi boşlukta hissediyorum :O

    YanıtlaSil