16 Ekim 2014 Perşembe

İki Mim: Book Challange Tag & Biraz Müzik Biraz Ben


Merhabalar,
Sevgili Kitap Karavanı ve Fuşyamsı Düşünceler beni Book Challange Tag'ine, Şimşek Kız'ın Güncesi ise Biraz Müzik Biraz Ben Tag'ine mimlemiş. 
Topluca cevap vereyim dedim. Etiletledikleri için teşekkürler. :)

Book Challange Tag




1. İlk Hayranlığım: Sherlock Holmes! Liseye başladığım seneye kadar dolu kitap okumuş ama pek seri işlerine bulaşmamıştım. Bulaştıklarıma da deli gibi bir hayranlık duymamıştım. Ta ki ödev hazırlamak için okuduğum İngilizce Sherlock Holmes hikayesine kadar. Şimdi ise tüm Sherlock Holmes kitaplarını devirmiş, filmleri dizileri hatmetmiş biriyim... 

2. Favori Serim: Sherlock Holmes

3. Favori Kitabım: Sherlock Holmes :P Kızıl Soruşturma - Bohemia'da Skandal - Son Vaka - Boş Ev

4. Favori Erkek Karakterim: Sherlock Holmes :p

5. Favori Kadın Karakterim: Irene Adler

6. Favori Okuma Saatim: Her yerde, her saatte okuyabilirim. Ama favorim geceleri kitap okumak. Bazense bir kitap için sabahlamak. 





Biraz Müzik Biraz Ben

 1.Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime.


Hayal kurmak... Zaman zaman zihin dinlendirmek ve moda girmek.

2.Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?

Bazen. Moduma uyan bir şarkı bulamadığımda ya da sükunet istediğimde bir süre uzaklaşıyorum.

3.Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu?Posterini odanıza astığınız fan dediğiniz türden yani?

Hayatımda iki kere yaşadım, ikincisi sürüyor hala :p

4.Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Nadiren... Ve genelde sözsüz. Kitabın temasına uyacağını düşündüğüm, ihtiyacım olan müziği dinlerim.

5.Çok klasik ama yine de sormak istiyorum.Sizin türünüz hangisi?

Genelde rock müzik kulağıma daha yatkın. Poptan hoşlanmıyorum. Hayatta severek dinlediğim tek pop: K-pop. Onun dışında ruh halime ya da bana güzel gelmesine göre çoğu türü dinliyorum.

6.Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Arabesk ve arabesk rap. -_- Bir de Amerikan Pop sanırım.

7.Size bir şarkıcı olsanız kim olmak istersiniz desem? 

Bu sesle asla düşünmüyorum desem?

8.İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi ve ya neleri değiştirmek isterdiniz?

Özellikle popüler müzikteki özgünlük sorununu. Kalite konusu da tartışmaya açık.

9.'Bu şarkı benim!' dediğiniz bir şarkı var mı?

Olmaz mı? Birkaç tane var hem de. 

10.TVlerde bol bol yayınlanan Talk Show programlar hakkında ne düşünüyorsunuz?Özellikle sunucunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.  

Talk Show izlemiyorum. 40 yıl izlemesem aklıma gelmez. 

11.Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Sinan Akçıl. İkinci isim Gülşen.


Bunlar benim hakkımda merak ettiğiniz şeyler miydi ya da benim hakkımda merak ettiğiniz bir şey var mı bilmiyorum ama işte böyle. :)

Etiketleyen arkadaşlara tekrar teşekkürler. Kimseyi etiketlemiyorum, yapmak isteyen herkes yapabilir :)

Sevgiler.

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder