15 Ekim 2014 Çarşamba

İlk Bakışta Aşkın İstatistiksel Olasılığı - Jennifer E. Smith


Kitap Adı: İlk Bakışta Aşkın İstatistiksel Olasılığı
Yazar Adı: Jennifer E. Smith
Orijinal Adı: The Statistical Probability of Love at First Sight
Çeviri: Beril Tüccarbaşıoğlu Uğur
Yayınevi: Artemis Yayınları
Basım: 2014
Sayfa Sayısı: 250

Bazen sadece dört dakikayla uçağınızı kaçırırsınız ve o dakikaların birinde gerçek aşk sizi bekliyordur. 

Hadley için de olaylar böyle başladı. Babasının düğününe yetişmek için Amerika'dan İngiltere'ye uçacaktı. Ama uçağı sadece dört dakikayla kaçırdı. Bir sonraki uçuş saatler sonraydı ve Hadley düğüne yetişip yetişmeyeceğinden bile emin değildi. 
Düğün ise zaten katılmak istemiyordu, kim babasının düğününe katılmak isterdi ki?
Hadley'nin babası bir dönemlik öğretim görevlisi olarak gittiği İngiltere'de başka birine aşık olmuştu ve şimdi onunla evleniyordu. 
Hadley tüm bu karamsar düşünceler içinde sıradaki uçağı beklerken Oliver'la tanıştı. Üstelik Oliver'la aynı uçakta yolculuk yapacaklardı... 

 Hadley ve Oliver'ın yolculuğuyla başlayan kitap 24 saat içerisinde geçiyor. Çok naif bir kitap. Tam  bir young adult eser.
Yazarın kalemini sevdim, bir oturuşta okuyabileceğiniz kadar akıcı.
Young Adult severlerin, özellikle 15-21 yaş arası kesimin seveceğini düşünüyorum.

PUANIM: 

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. anlatımından yola çıkarak, hoş geldi bana da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuksu bir naifliği olan akıcı bir kitap :( -Ben Her Neysem O

      Sil