17 Ekim 2014 Cuma

Okuyan Kızlar Kulübü 40. Blog Tur: Pembe ve Yusuf - Canan Tan / Tanıtım - Çekiliş





OKK 40. Blog Tur: Pembe ve Yusuf - Canan Tan 



Herkese merhaba!!

OKK’nin 40. blog turunun konuğu Doğan Kitap’dan çıkan, Canan Tan’ın yazmış olduğu Pembe ve Yusuf romanı! 

Kitabımızı tanıyalım



Ne benim sözüm geçer bu iklimde Ne de senin Böyle gelmiş böyle gider Son söz TÖRE'nin!




Birbirlerine delicesine düşkün iki kardeşin,
Pembe ile Yusuf'un sızılı ve çarpıcı öyküsü.
Ezenler ve ezilenlerin amansız savaşımı.
Üzerinde yaşadığımız coğrafyanın değişmez kaderi...

Törenin kara gölgesi renklerin üzerine çökerken, içlerinde en gariban gördüğü "pembe"ye vermişti önceliği. Soluğu kesildi "pembe"nin, beti benzi attı. Güzelim rengini yitiriverdi. Varlığını sürdürmekle yok olmak arasındaki ince çizgide asılı kaldı. Tıpkı yaşamın içindeki gerçek PEMBE'ler gibi...







Tur Takvimimiz

17.102014
Duyuru – Takvim – Çekiliş

18.10.2014
Pudra Tozu – Canan Tan ile Röportaj
Kitap Tutkusu – Pembe ve Yusuf’dan Şarkılar
Kütüphanemden Kitap Manzaraları – Ön okuma
Fighting!! – Bir Okurun Gözünden Canan Tan ve Kitapları

19.09.2014
Yorum
Pudra Tozu
Kitap Tutkusu
Fighting!!

Çekilişe Katılmak İçin TIKTIK

Doğan Kitap'a katkılarından ötürü teşekkür ederiz...


3 yorum:

  1. Merhaba bir şey soracağım bu yazınla ilgisi yok ama umarım sorun olmaz :)) Ben ilk defa internet üzerinden kitap almayı düşünüyorum ama Tc kimlik numarası istiyorlar Tc kimlik no istemeyen ve güvenebileceğim bir site önerebilirseniz çok sevinirim :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok kitap satış sitesi TC Kimlik numarası istemez ya da zorunlu değildir o alanı doldurmak. Okuoku ya vs baktınız mı? -Ben Her Neysem O

      Sil
    2. Daha öncede sipariş etmek istemiştim gene bir blogdan tavsiye edilen bir siteye bakmıştım Tc kimlik numarası istedikleri için sipariş etmemiştim. Bir de Okuoku ya bakayım :) Çok teşekkürler

      Sil