21 Kasım 2014 Cuma

Mart Menekşeleri - Sarah Jio



Kitap Adı: Mart Menekşeleri
Yazar: Sarah Jio
Çeviri: Nihan Giray
Orijinal Adı: Violets of March
Basım Tarihi: 2012
Sayfa Sayısı: 336
Satın Almak İçin: Kitapyurdu

Yağmur Sonrası Yorumu İçin TIKTIK!
Sarah Jio'yla Türkiye'deki Başarısı Üzerine Bir Sohbet İçin TIKTIK!


 Hayat, birine seni seviyorum demenin kararsızlığını yaşamak için çok kısadır. 

Joel'un onu başka bir kadın için terk edeceği, evliliklerini bitireceği hiç aklına gelmezdi Emily'nin. Bu yıkıcı anılardan sonra kendini mutlu eden diğer anılara tutundu. Yengesi Bee'nin yanında geçen çocukluğuna. Güzel anıların, gizemli bir tablonun, eski günlere dönme umudunun peşinde Bee Yengesinin yanına döndü.

Aklında onlarca soru varken kaldığı odada bulduğu günlük her şeyi daha da karıştırdı. Üstelik çocukluk aşkı Greg ve gizemli ressam Jack'in arasında kalmıştı. Em'in düşünecek ve sorgulayacak o kadar çok şeyi vardı ki...

-------------------

Bu kitabı ilk gördüğümde mor tutkunu olarak kapağına vurulmuştum. Sarah Jio benim aile-dram türünde okuduğum çok ender yazarlardan biri. 
Anlatım, dil yine harikaydı. Sarah Jio kitaplarında en sevdiğim şeylerden biri de geçmişe yapılan yolculuklar.

Bir de günlük ve mektup ayrıntısını çok severim kitaplarda ama gün gün okunmasına sinir olurum. Benim elime geçse bir solukta okurum çünkü:p Günlükte anlatılan hikayeyi çok daha fazla sevdim çünkü beni gerçekten çok etkiledi. 


Yürekten yakalayan bir Sarah Jio kitabı daha... 

PUANIM: 
Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

4 yorum:

  1. Sarah Jio kitaplarının çoğunun tanıtımını yaptım,ama ben dram sevmediğim için okumayı düşünmüyorum.Ama yine de teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmediğiniz bir yazarın tanıtımını neden yaptınız anlamadım. Neyse ben de aile dram okumam ama bu alanda okuduğum birkaç isimden biri Saraj Jio, biri Sherryl Woods :)

      Sil
  2. oblomov-u okudun mu?harika) gonçarov'un......
    bir de beyaz köpek balığı derili elbiseli adam var,,gerçek bir hayat öyküsü,fotolarla desteklenmiş,farklı bir kültür,seveceğini sanıyorum,,sevgiler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oblomov'u çok severim. Klasiklerle aram çok iyidir. Çoğu klasiği zamanında okumuşumdur. http://benherneysemo.blogspot.com.tr/2013/02/oblomov-goncarov-ksa-ksa-7.html?m=1

      Diğer kitabı okumadım araştıracağım. Öneriniz için teşekkür ederim ^_^

      Sil