17 Haziran 2015 Çarşamba

★ Lisa Renee Jones ile Röportaj ★


Arkadya Bitter, Arkadya Yayınları'nın yan dalı demiştik. Yayınevinin ve Inside Out Serisinin ilk kitabı Senin Yerinde Olsam'ın yazarı Lisa Renee Jones'la sohbet ettik. 
Seri hakkındaki yazımı okumak için TIKTIK!

Ve gelelim röportaja.

1- “Senin Yerinde Olsaydım” Türkiye'de yayınlanan ilk kitabın. seni daha yakından tanımak isteriz. Bize biraz kendinden bahseder misin? 

Tabii ki! Aslen Austin, Texas'lıyım. Birkaç yıl önce eşim ve oriental shorthair kedim Julie'yle Colorado'ya taşındık. Kendini tamamen işine adamış biriyim. Açıkçası bu yıl aşırı yoğun ve biraz çılgın işlere giriştiğimi kabul ediyorum. Ama ben bir işkoliğim bu yüzden yeni projelere atılmayı çok seviyorum. Eminim Inside Out serisinin  Team Todd'dan (Alica Harikalar Diyarı, Aşkla Randevu, Ajanlar Kralı) Suzanne Todd ile bir Tv programına uyarlandığını biliyorsundur. Fırtına gibi ama heyecanlı zamanlardı. Kitabımın ekranda hayat bulmasını görmek için sabırsızlanıyorum. Ve bununla ilgili haberleri paylaşmak için ölüyorum, umarım çok yakında yapabileceğim. 


2- Inside Out Serisini (Kayıp Günlükler Serisi) henüz okumamış birine nasıl tarif edersin? 

Tipik olarak "Kayıp Kız" ile "Grinin Elli Tonu"'nun birleşmesi olarak tarif edebilirim. Çok karanlık ve çekici. Kesinlikle çok fazla merak unsuru var.


3- Kitabın gerçekten çekici bir konusu var. Özellikle günlükle ilgili kısımlar oldukça gizemli ve ilginç. İlhamın neydi? 

Bir şekilde daha çok gerçek  hayattaki olaylardan ilham aldım. Eşimle ben de aynı Storage Wars (Depo Savaları) programındaki gibi bu depo avlarına çok katılırdık. Eşim bir gün depolardan birinde bir günlük bulmuştu ve okumaya başlamıştı. Tabii ki o günlükte Sara'nın bulduğu Rebecca'nın günlüğündeki gibi skandallar yoktu. Ama kesinlikle bu hikayenin kıvılcımını o başlattı.   


4- Yazma rutinin nasıldır? 

Kedim Julie ile devasa bir koltuğa oturup yazıyorum. Ama kendimi bir programa uymaya zorluyorum. Sabahları kalkıp duş alıyorum ve herhangi bir sabah 9, akşam 5 çalışanı gibi hazırlanıyorum. Sonra oturup sosyal medyayla da ilgileniyorum. Ama yapabildiğim kadar çok zamanı yazmaya ayırmaya çalışıyorum. Akşamları dışarı çıkıyorum. Sonra yeniden yazmaya dönüyorum. Bu yüzden kafamı rahat tutabilmek için kesinlikle program yapmam gerekiyor.


5- Kitaptaki iki erkek karakter de çekici. Ama ben Team Mark'ım. *_* Senin için Chris mi, Mark mı?

Bu bana en sevdiğim çocuğumu sormak gibi! Chris için çok tatlı bir zaafım olduğunu söylemek zorundayım çünkü eşim Diego'yla çok fazla benzer özelliği var. Mark'ı da seviyorum, onun da kalbimde çok özel bir yeri var!


6- Senin Yerinde Olsaydım, daha e-kitap iken çok büyük ilgi gördü ve birçok kişi tarafından sevildi. Sence bunun sırrı nedir? 

Bilseydim bunu yayınladığım tüm kitaplara uygulardım. :) Ama şaka bir yana, bence sırrı içindeki gizemde. Sar'nın daha önce hiç tanışmadığı halde Rebecca'nın hayatının bir parçası olması gibi. Diego da günlüğü bulduğunda aynısı olmuştu, bir türlü elinden düşürememişti. Ateşli erkeklerin olması da inkar edilemez bu arada. Nedeni ne olursa olsun, bu serinin kendine böylesine harika okurlar bulmasından çok mutluyum. 


7- Inside Out serisinin (Kayıp Günlükler Serisi) Tv programı olacağını biliyoruz. Ne tür bir program olacak, biraz anlatır mısın? 

Umuyorum ki harika bir program olacak! Şu an için tek söyleyebileceğim ise yapımcı Suzanne Todd'la harika bir ilişkimiz olduğu! Senarist Nina Colman ile de tanıştım, inanılmaz biri. En iyisini yapacaklarından ve okuyucularının istediğini vereceklerinden zerre şüphem yok. 


8-  Okurlar Chris Hemsworth'ü Chris, Odette Annable'i ise Sara olarak düşünüyorlar. Mark'tan ise henüz emin değiller. :) Senin karakterlerinle özdeşleştirdiğin biri var mı? 

Açıkçası ben yazarken Mark'ı Alexander Skarsgard (True Blood'daki Eric Northman) olarak düşünmüştüm. Yapımcıların karakterler üzerinde düşündüğünü duydum ve kesinlikle benim üzerinden gittiğim karateristikleri araştırıyorlar, o yüzden eminim ki cast mükemmel olacak. Ama Mark'ı yazarken zihnimde canlandırdığım kişi Alex'ti ama okurlar da bana HARİKA önerilerle dönüş yapıyorlar!


9- Ayrıca bir de YouTube  kanalın var. Videoların oldukça keyifli. Video çekmeye nasıl başladın? 

Teşekkür ederim! Tamamen bir anlık fikirle, daha fazla okuyucumla iletişime geçebilmek için başladım. Diego'yla benim için cidden çok güzel bir yan çalışma oldu. Yakında yeni videolar gelecek!


10- Bana vakit ayırdığın için teşekkürler. Eklemek istediğin bir şey ya da Türk okurlarına bir mesajın var mı?

Türk okuyucularıma Inside Out serisine ilgileri için şimdiden teşekkür ediyorum. Çevirilmesine çok sevindim, umarım beğenirsiniz. Hepinize teşekkür ederim!!


Gerçekten çok aktif ve şirin bir bayan. 
Kendisine ulaşabileceğiniz sosyal medya hesapları:

Website
YouTube
Facebook
Twitter



Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder