9 Şubat 2016 Salı

So Ji Sub'un Yolu - So Ji Sub


Kitap Adı: So Ji Sub'un Yolu
Yazar Adı: So Ji Sub
Çeviri: Yeşim Atış
Yayınevi: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 336
Basım: 2015

Kore kültürüne düşkünüm. Kültür, yemekler, müzik, dizi/filmler, gezilecek görülecek yerler vb. , hepsini takip ediyorum. Blogda ara ara bu tarz yazılara rastlıyorsunuz zaten.

Koreseverlerin yüzünü güldürecek şeylerden biri de tabii ki Kore'ye dair kitaplardı.
Martı Yayınları hem Bollywood hayranları, hem Koreseverler için güzel biyografi kitapları yayınlamaya başladı :) Bence çok olumlu bir şey. Koreli olarak bir de Hong Gyu Son'un yazdığı Kore Savaşı'nı anlatan Başka Topraklarda Rüzgar Sert Eser var. O da elimde mevcut, okuyacağım ^_^

 Martı, So Ji Sub'un photobook'uyla giriş yaptı.
So Ji Sub tanınan sevilen isimlerinden biri. Kore dizisi izleyip de I am Sorry I Love You ile Masters Sun'ı izlemeyen yoktur herhalde. Oh My Venüs'ü hala izleyemedim, izleyeceğim.


Kitap So Ji Sub'un ağzından, kendi kaleminden, bana göre bu önemli bir detay.
Sanki bir anı defteri gibi, So Ji Sub'la geziyor, onun çoğu konudaki fikirlerini, gezdiği yerlerle ilgili görüşlerini okuyorsunuz. Bolca da fotoğraf olduğu için o anın içine girebiliyorsunuz.

Sanki hayatı onun gözünden tekrar görmek gibi.

Ben kitabı sevdim, So Ji Sub'un ayak izlerini takip etmek hoşuma gitti.
Baskısını, kağıt kalitesini çok beğendim.
İnanılmaz güzel ve kaliteli bir baskısı var. Elinize aldığınız an hissedebilirsiniz.

Eğer kendisiyle ilgiliyseniz denemeye değer.

Sevgiler :*

 

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder