24 Nisan 2016 Pazar

MİM / Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku


Merhabalar,
Belle'nin Kütüphanesi beni bu mime etiketlemiş. Sağolsun, var olsun :) 
Ben de vakit kaybetmeden yapayım dedim çünkü üzerinden vakit geçince unutuyorum. :( 

Kurallarımız şöyle:

Okumuş olduğunuz kitaplardan üç tanesini rastgele seçin.

Bunlardan birini yakmayı, birini yeniden yazmayı, birini de tekrar okumayı tercih edin.

Bunu (en az) üç tur tekrarlayın.

P.S: Bu benim için çok zor olacak gibi görünüyor. Kitap yarım bırakamazken bir de yakmak :O
O yüzden en azından kurbanları kendim seçmeyeyim dedim ve blogda son yorumladığım 12 kitabı seçtim. 


1. TUR 


Yak: So Ji Sub'un Yolu
İlk elden üzülmeye başladım işte. Yaktım caanım kitabı. Severek okuduğum bir gezi kitabıydı halbuki. Bence düzeltmeye ihtiyacı yoktu. Güzel bir kitaptı ama kendisini nasılsa ekranda da izleyebiliyoruz. Hoşça kal So Ji Sub :(

Yeniden Yaz: SevgilimiBuldum.Com
Christine Bell çok sevmeme rağmen bu kitabın ona yakışmadığını düşünüyorum. Okuduklarım içinde en kötü kitap buydu. Aslında kolayca yakabilirdim. Ama Christine Bell hatrına Cat'e düzgün bir kitap yazmak gerektiğini düşünüyorum. 

Tekrar Oku: Teslimiyet
Bu kitabı çok sevmiştim. Seve seve tekrar okurum ^_^

2. TUR 


Yak: Kiralık Sevgili
Aslında bu SevgilimiBuldum.com'dan çok çok daha iyi bir kitaptı ama iki kişilik bir kitap olması üzücüydü. Düzeltmeye çalışmaktansa yakmayı seçtim :( Elveda. 

Yeniden Yaz: Yatağımdaki Serseri
 Jarrett'ın kitabından çok daha büyük umutlarım vardı. Güzel bir kitaptı ama yeniden yazsak mükemmel olabilir ^_^

Tekrar Oku: Tatlı Hesaplaşma
Serinin aksiyon olarak son kitabı çok güzeldi, çok sevmiştim bu kitabı. Kai'nin gözünden bir kitap daha olacak ama ekşın kısmı bitti. Seve seve tekrar okurum ^_^

3. TUR



Yak: Mimkinatı Yok
Mimkinatı yok bu 3 kitaptan birini yakamam. İstemeyin yapamam :( 

Yeniden Yaz: Üçü birden olabilir
Bu kitapların üçünü birden yeniden yazabiliriz. Karanlıkta çok sevmiştim ama minicik bir kitaptı. Aşka Tutunan Kalplerde görmek istediğim birkaç şey vardı. Yedi Gece'den bir şeyler çıkarılabilir, bir şeyler eklenebilirdi.

Yeniden Oku: Üçü birden olabilir
Karanlıkta'nın cazibesi kısa olmasındaydı belki de. O minnacık kitaba bile dolu şey sığdırılmıştı. Marie Force ve Anna Campbell çok sevdiğim yazarlar. Bunlar da keyifle yeniden okunabilir. 

4. TUR 


Yak: Rüyalar Gerçek Olsa
Colin'in kitabından beklentilerim yüksekti ama hiç beklediğim gibi olmadı bu kitap. Sevmediğim birçok yönü vardı, yine de iyiydi :) Hoşça kal Colin :/

Yeniden Yaz: Çarşambaya Kadar Eşim Ol
Bu kitabı severek okumuştum. Belki birkaç ayrıntı üzerinde oynanabilir. 

Yeniden Oku: Son Söz Aşkın
Bu kitabı bir değil on kere yeniden okuyabilirim, öyle seviyorum. Ki muhtemelen okuyacağım da. 

Beni mimleyen Belle'nin Kütüphanesine teşekkür ederek One Better Day'i, Fighting Blogunu, Evil'in Dünyası'nı, Büyülü Ayraç'ı mimliyorum. 
Biraz da siz kıvranın diyorum -_- 
Böyle de kötü bir insanım. 

Sevgiler :*


Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

3 yorum:

  1. Çok güzel bir mim olmuş. Asıl ben ricamı kabul ettiğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Şey yakmak derken ben anlamadım gerçekten yakıyomusun yoksa oyun gibi bişeymi eger yakicaksan yakmak yerine geri donusume at bence

    YanıtlaSil
  3. @Adsız 10 ağustos 2018, ne kadar şirinsiniz, tabii ki yakmıyoruz. Sadece bir etkinlik bu 3 kitaptan birini yakmak birini yeniden yazmak gerekse hangisini seçerdiniz şeklinde :)

    YanıtlaSil