30 Nisan 2017 Pazar

Bryan Lee O'Malley - Scott Pilgrim ve Onun Değerli Basit Yaşamı (Scott Pilgrim #1)


Kitap Adı: Scott Pilgrim ve Onun Değerli Basit Yaşamı
Yazar: Bryan Lee O'Malley
Çevirmen: Zuhal Kumruluoğlu
Orijinal Adı: Scott Pilgrim's Precious Little Life
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Basım: Nisan 2011
Tür: Çizgi Roman
Seri: Scott Pilgrim

Seri Sıralaması
#1 Scott Pilgrim ve Onun Değerli Basit Yaşamı / Scott Pilgrim's Precious Little Life
#2 Scott Pilgrim Vs. The World
#3 Scott Pilgrim & The Infinite Sadness
#4 Scott Pilgrim Gets it Together
#5 Scott Pilgrim Vs. The Universe
#6 Scott Pilgrim's Finest Hour 


Selamlar,
Bu kitap bana Kitap Yurdu alışverişlerimden birinde hediye olarak gelmişti. Okumak hiç aklımda yoktu. Şu sıralar hedefim elimdeki kitapları elemek olduğu için böyle emin olmadığım kitapları okuyup duruma göre "sahafa gidecekler kutusu"na koymak istiyorum. 
Genelde elimden çıkarmak istediğim kitapları okumak isteyen tanıdıklarıma dağıtıyorum. Bu kutu da onun için. Kalanlar sahafa gidecek.

Bu çizgi roman Pegasus'un ilk çıkardığı çizgi romanmış ve gördüğüm kadarıyla devamını çıkarmamışlar. 
13 yaş ve üzerine hitap eden seri Scott Pilgrim isimli 20'li yaşlarında rock grubunda "işsiz" bir genci anlatıyor. 
Scott liseli bir kızla çıkarken rüyalarına giren gizemli ve de patenli bir kızla tanışıyor ve olaylar gelişiyor. 


Hiç ama hiç benlik bir çizgi roman değildi. 13 yaşında olsaydım da sevmezdim sanırım. 
Adı Scott Pilgrim ve Boş, Sıkıcı Hayatı olabilirmiş. 
Devamının gelmemesine şaşırmadım. 
Gelseydi de önermezdim ama devamı gelmemiş bir seriye başlamanızı hiç önermem. 
Söylenecek pek bir şey yok açıkçası.
Sevgiler :* 

 


Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

3 yorum:

  1. Ben de bu çizgi romanı arada görüp okusam mı diyordum, neden bilmiyorum sanırım kapağı ilgimi çekti. :D Bazen alakasız kitaplara bakınıp alsam mı diyorum, bu da onlardan biriydi. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @BuyulüAyraç aslında serinin şaşırtıcı derecede çok seveni var, o yüzden sever misin bilemedim. Bir de filmi var istersen onu bir izleyebilirsin. Biraz baktım çizgi roman tarzı efektleri hoşuma gitti. Ama oturup izler miyim bilmiyorum. :*

      Sil
    2. @BuyulüAyraç aslında serinin şaşırtıcı derecede çok seveni var, o yüzden sever misin bilemedim. Bir de filmi var istersen onu bir izleyebilirsin. Biraz baktım çizgi roman tarzı efektleri hoşuma gitti. Ama oturup izler miyim bilmiyorum. :*

      Sil