31 Ağustos 2017 Perşembe

MİM: İşte Bütün Mesele Bu


Merhabalar,

Mim yapmayı pek bir seviyorum, mamafih mimlendikten sonra unutup gidiyorum. Bu yüzden kendime çok kızıyorum. O nedenle mimlenir mimlenmez hemen taslağa atmaya çalışacağım ki unutmayayım. 

Bu ise 
Blue Things'in oluştuğu bir mim.  Sağ olsun beni de mimlemiş. ^_^


Blog dünyasını bir apartman gibi düşünerek sorulara cevap veriyoruz. 
Ancak benim çoook geniş bir çevrem yok bu camiada. Hele de özelden yazıştıklarım iki elin parmaklarını geçmeyeceği için diğer arkadaşların yaptığı kadar dolu dolu olmayacağını şimdiden öngörüyorum. Yine de ortaya ne çıkacak ben de merak ediyorum. 

1-) Bu apartmanın başkanı kim?

Bizim başkanımız yok. Hepimiz eşit derecede söz hakkına sahibiz sanırım. Bu soruyu bu şekilde cevaplama nedenim aklımda kimsenin adının yanmaması da olabilir tabi. :)

2-) Apartmanın kütüphanecileri?

Kütüphanesi en geniş kişiler kimler diye düşünüyorum da hepimiz kendi aramızda yer azlığından ve kitap çokluğundan bahsediyoruz. Çünkü benim çevrem hep kitap blogu :) 

3-) Apartmanın en tatlı anneleri?


Hem bir kitapsever, hem bir anne; bir zamanların Okuma Sean blogunun sahibesi geldi hemen aklıma. Keşke yazmaya devam etse. :*

Aklıma gelen ikinci isim ise tanıyalı çok uzun zaman olmamana rağmen Dağınık Anne oldu. :)



4-) Sohbeti en tatlı olanlar?

Elbette en yakın olduğum Kitap Tutkusu, One Better Day, Fighting Blog, Evilin Dünya, Okuma Sean bu listenin başında geliyor. 
Aklıma gelen diğer isimleri bir sonraki maddeler için düşündüğümden eklemiyorum. 

5-) Her şey hakkında yazanlar?


Her şey hakkında yazan ve yazmaya devam etmesini istediğim One Better Day -_-

6-) Bu apartmanın en bakımlıları?

Ne kadar da hiç makyaj/kozmetik blogu takip etmeyen bir kız demişler :/

7-) Önerilerine çok güvendiğiniz komşular?


Madde 4'te saydıklarım dışında elbette ki Büyülü Ayraç ^_^

Tam bir tatlı kıs ve zevklerimiz çoğu konuda örtüşüyor. 

8-) "Öykü dinlemeye, kahve içmeye giderim." dediğiniz komşular?



Belle'nin Kütüphanesi'ne giderdim. Kendisiyle vikitap'ta tam bu şekilde konuşmalarımız vardı :)
Bir de bende hep bıcır bıcır bir insan izlenimi uyandıran, sevilesi Kuzey Işıkları var. <3

9-) Yeni taşınsa da, çok samimi olan ve alıştığınız komşular?

Beni mimleyen Blue Things ve Kitabın DNA'sı ile yeni yeni tanışıyor sayılırız ancak çok şirin olduklarını düşünüyorum. :)


10-) Bu apartmanın sağlıkla çok ilgilenenleri, bu konuda yazanları?


Yine aklıma kimsenin gelmediği bir kategori :/


11-) Anime delisi olan komşun?

Aslında buradaki birçok kategoriye girebilecek olsa da buraya sakladığım sevgili Bir Otakunun Dünyası ^^

12-) Kendine en çok benzettiğin ve koşulsuz şartsız en sevdiklerinden olan komşuların?


Buraya bir sürü kişi yazabilirim. Onlar kendilerini biliyorlar. :*


Böylece bir mimin daha sonuna gelmiş bulunuyorum. Mimleyenin eli dert görmesin ve de canı çeken herkesin yapması dileğiyle. <3 




Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim! :) Bu arada "apartmanın başkanı" herkesle tanışmışlığı olan ve blog konusunda biraz daha kapsamlı olan kişiyi kastediyor aslında, yani tabii ki hepimiz eşit söz hakkına sahibiz, haklısın. ^_^ Çok güzel bir mim olmuş, eline sağlık ve iyi bayramlar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @irem akay, ilk soru için aklıma hiçbir türlü kimse gelmediği için azıcık kıvırmıştım 😂😂 :p

      Sil