9 Ekim 2014 Perşembe

En Alakasız Kitap Alışverişi :p


Her fırsatta kitap alabildiğim bir gerçek.
Geçenlerde bestfriendimin doğum günüydü. (Geçenlerde dediğimin üzerinden bayağı geçti -_- )
Biz görüştüğümüz ara ben o duygusal anda bile kitap aldım -_-

Şimdi size aldığım kitapları göstereyim ama o kadar alakasız kitapları bir arada aldım ki açıklama yapma ihtiyacı hissediyorum :p



OkuOku alışverişimde aldığım Son Hanedan Büyücüsü Üçlemesi'nin son kitabı okuoku'da yoktu bu nedenle eksikti. Karşıma yine 4.90'dan çıkınca alıverdim, böylece bir seri daha tamamlanmış oldu. :)
Bu serinin kapak tasarımları çok hoşuma gidiyor *_* 


Aziz  Nesin kitaplarını nasıl okumaya başladığımı, elimde bulunan kitapları anlatan bir yazı yazmayı uzun zamandır istiyorum ancak malesef hala kısmet olmadı. Mum Hala'nın devam kitabı elimde yoktu, 2. cildini de sağolsun Bestfriend'im hediye aldı ^_^


Asi ve Leviathan sürekli karşıma çıkıyordu ama açıkçası alıp almama konusunda çok kararsızdım. Fikirlerine değer verdiğim ve umarım ki bloguna da dönecek ^_^ bir arkadaşım kesinlikle okumam gerektiğini söyleyince ve ben kitapçıda 5Tl olarak görünce alıverdim :) Severek okuyacağıma inanıyorum, inanmak istiyorum :p

Sabrina'nın bu kitabını bir türlü bulamıyordum ve cep boy da olsa bulmuşken aldım. Aşk Hırsızı'yla birlikte Sabrina Jeffries kitaplarından sadece bir eksiğim kaldı :p


Maquis de Sade olayı biraz karışık :p
BDSM - GrininElli Tonu ve Ana Konu Olarak Quills - Düşlerin Efendisi Üzerine... diye bir yazı yazmıştım, göz atabilirsiniz. Ara ara de Sade okumuşluğum vardır. Yatak Odasında Felsefe'yi daha önce okumuştum ancak elimde yoktu. BestFriend'im sağolsun dehşete düşerek de olsa elimde bulunsun diye hediye etti :p
Erdemle Kırbaçlanan Kadın'ı kendim almıştım ancak henüz okumadım. 
Quills'i ise severim, merak edenler izleyebilir :p
En sevdiğim alıntıyı tekrar paylaşayım:
***   Okumak benim kurtuluşum. Onda yaşama tanık oldum. Kendimi onun hikayelerine koydum, karakterleri oynadım. Fahişe, katil... O sayfalarda o kadar kötü bir kadın olmasaydım, sanırım gerçekte bu kadar iyi bir kadın olamazdım... ***



Ne zaman buluşsak gittiğimiz bir dükkan vardır. Oradan nihayet cadılı defterimi ve cadılı çantamı alıverdim :p Hayır, arkadaki dolunayın kızıl olmasının dünkü Kanlı Dolunay'la hiç alakası yoktu o.O
Çok şirinler değil mi?

Niyahet dememin sebebine gelince;


Bir önceki gidişimizde ben bu büyük defterin cadılısını alacaktım. Ama Bestfriendim G bana engel olmuştu -_- Ben de psiciklere dadanmıştım *_* 
Bu kez intikamım acı oldu -_- 
Morun en sevdiğim renk olduğunu söylemiş miydim? :3

Alakasız kitap alışverişim burada sona eriyor. 
Herkese bol bestfriendli günler :p 

Bu yazıyı "benherneysemo.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

6 yorum:

  1. Asi'yi birkaç yıl önce okumuş hiç de beğenmemiştim, umarım sen seversin ama, aldığın kitabın kötü çıkması çok üzücüdür :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevk meselesi tabi. Umarım severim.

      Sil
  2. Kendi doğumgününde bestfriendin sana hediye mi aldı :D Çok iyi ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi öyle ^^ -BenHerNeysemO

      Sil
  3. vay hepsi harika görünüyor, keyifle oku, Aziz Nesin konusunda beni de itekledi bu yazı , kendisine ilk alışverişimde yer vermeyi düşündüm:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım okur seversiniz... -BenHerNeysemO

      Sil